- عنوان کتاب: The Management of Continuous Product Development
- نویسنده/انتشارات: Wei-Huang
- حوزه: مدیریت محصول
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 135
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 3.77 مگابایت
هدف این کتاب شناسایی شیوه های مدیریت موثر در توسعه محصول مستمر (CPD) است. این کتاب توسعه مستمر محصول را به عنوان فرآیند انطباق مداوم محصول با محیط خارجی در حال تغییر از طریق فعالیت های متعدد تعریف می کند. برخلاف فعالیتهای توسعه متناوب که در تحقیقات موجود مورد بحث قرار میگیرد، توسعه مستمر مستلزم انطباق محصول با اطلاعات منابع خارجی، مانند کاربران، نه تنها در مرحله برنامهریزی، بلکه در کل فرآیند توسعه بلندمدت است. در نتیجه، لازم است اعتبار روش های مدیریتی پیشنهاد شده توسط مطالعات قبلی مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد و روش های جدید ضروری مورد بررسی قرار گیرد. این کتاب به بررسی الگوهای توسعه مؤثر در صنایع و محصولاتی میپردازد که در فعالیتهای توسعه مستمر مشارکت دارند. این کتاب به صورت تئوری و تجربی رابطه مبادله بین فراوانی فعالیتهای سازگاری محصول و محدودیتهای منابع توسعه را مورد بحث قرار میدهد و شرکتها چگونه میتوانند به این محدودیتها پاسخ دهند. علاوه بر این، مدیریت جامعه کاربر نیز از منظر فرآیند تعامل بین گروههای کاربری متعدد مورد بحث قرار میگیرد.
The Objective of this book is to identify effective management practices in continuous product development (CPD). This book defines continuous product development as the process of continuously adapting the product to the changing external envi-ronment through multiple activities. Contrary to intermittent development activities discussed in existing research, continuous development requires product adaptation to information from external sources, such as users, not only during the planning phase, but also throughout the entire long-term development process. As a result, it is necessary to reevaluate the validity of the management methods suggested by previous studies and to explore new methods which are necessary. This book examines effective development patterns in industries and products that engage in continuous development activities. This book discusses theoretically and empirically the trade-off relationship between the frequency of product adaptation activities and the constraints on development resources, and how companies can respond to these constraints. Furthermore, user community management is also discussed from the perspective of the interaction process between multiple user groups.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران