- عنوان کتاب: Supporting Modern Teaching in Islamic Schools
- نویسنده: Ismail Hussein Amzat
- حوزه: مدیریت آموزش
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 303
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 5.09 مگابایت
حمایت از تدریس مدرن در مدارس اسلامی: بهترین روش آموزشی برای معلمان از تجدید سیستم مدارس و بازنگری برنامه درسی اسلامی در سراسر کشورهای اسلامی حمایت میکند و بر نیازهای آموزشی معلمان اسلامی برای تمرینات آموزشی مدرن تأکید میکند. مدارس اسلامی در سراسر کشورهای مسلمان با چالشهای قرن 21 روبرو هستند و معلمان به توسعه حرفهای مستمر نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا با شیوههای آموزشی مدرن همراه باشند. کتاب ها، مقالات، مربیان و والدین پیوسته خواستار تغییر برنامه درسی برای تغییر آموزش و یادگیری در مدارس اسلامی شده اند. بخش 1 این جلد به سه بخش منحصر به فرد تقسیم شده است و بر دانش محتوا، آموزش و روش های تدریس تمرکز دارد. بخش 2 توسعه حرفه ای، مسئولیت ها و یادگیری مادام العمر را برجسته می کند. و بخش 3 شامل فصول بررسی برنامه درسی اسلامی، اصلاح و اسلامی سازی دانش است. محققان از ایالات متحده، بریتانیا، اروپا، کانادا، استرالیا، نیوزلند، آسیا و آفریقا، برنامه درسی اسلامی را برای برجسته کردن زمینههای بهبود بیشتر و ارائه تکنیکها و روشهای مدرن تدریس برای بهترین شیوههای آموزشی و نتایج مؤثر در مدارس اسلامی، مرور میکنند. . با این مشارکتها، این جلد مورد توجه کشورهای OIC، دانشآموزان اسلامی و معلمان اسلامی که در محیطهای بینالمللی و محلی کار میکنند، خواهد بود.
Supporting Modern Teaching in Islamic Schools: Pedagogical Best Practice for Teachers advocates the revamp of the madrasah system and a review of the Islamic curriculum across Muslim countries and emphasises training needs for Islamic teachers for modern instructional practice. Islamic schools across Muslim countries face 21st-century challenges and teachers need continuing professional development to help them keep abreast of modern teaching practice. Books, papers, educators and parents have consistently called for curriculum change to transform teaching and learning in Islamic schools. Divided into three unique parts, Part 1 of the volume focusses on content knowledge, pedagogy and teaching methods; Part 2 highlights professional development, responsibilities, and lifelong learning; and Part 3 comprises chapters on Islamic curriculum review, reform and Islamisation of knowledge. Scholars from the United States, United Kingdom, Europe, Canada, Australia, New Zealand, Asia and Africa, review the Islamic curriculum to highlight areas for further improvement and provide modern techniques and methods of teaching for pedagogical best practices and effective outcomes in Islamic schools. With these contributions, this volume will be of interest to OIC countries, Islamic student teachers and Islamic teachers who work in international and local settings.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران