- عنوان کتاب: Study Skills for International Postgraduates
- نویسنده: Martin Davies
- حوزه: مهارتهای تحصیلی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 409
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 4.93 مگابایت
زمانی که در اوایل دهه 2000 شروع به نوشتن این کتاب کردم، آموزش بین المللی در اوج خود بود. همانطور که من این نسخه دوم را می نویسم، ما در تنگنای اپیدمی COVID-19 هستیم. کشورها مرزهای خود را بسته اند، خطوط هوایی فعالیت خود را متوقف کرده اند، اقدامات فاصله گذاری اجتماعی در سراسر جهان اعمال می شود، میلیون ها نفر به ویروس آلوده شده اند و میلیون ها نفر جان خود را از دست می دهند. تحصیلات عالی ادامه دارد، اما به شکلی بسیار کاهش یافته است. دانشگاهیان در سراسر جهان، و مدیرانی که از آنها حمایت می کنند، در تلاش هستند تا درباره اجرای آموزش آنلاین اطلاعات بیشتری کسب کنند. اصطلاحی که برای چندین دهه به خوبی شناخته شده است، اما اکنون اهمیت بیشتری پیدا کرده و اهمیتی تازه یافته است. در نتیجه، در حالی که بسیاری از کتاب به همان شکل باقی مانده است، بسیاری از آن جدید است. من بخشی را در مورد توسعه مهارت های آکادمیک در زمینه یادگیری آنلاین اضافه کرده ام. عجله دارم اضافه کنم که در این زمینه متخصص نیستم، اما با این وجود امیدوارم مشاوره ارائه شده ارزشمند باشد. همچنین بخش گستردهای با عنوان «شروع بهعنوان تحصیلات تکمیلی» وجود دارد که مدیریت استرس و سالم ماندن در حین تکمیل تحصیلات عالی، بهویژه در یک محیط آنلاین را پوشش میدهد. این امر بهویژه در این زمانهای چالشبرانگیز، تحت شرایطی که ممکن است دورههای طولانی انزوای اجتماعی و تحصیلی را شامل شود، اهمیت دارد. من توصیه های جدیدی برای زبان انگلیسی به عنوان دانش آموز زبان دوم نیز اضافه کرده ام. توصیههایی که از تجربه طولانی من در ارتباط با دانشجویان بینالمللی مقاطع بالاتر و سؤال تکراری «چگونه میتوانم به سرعت انگلیسی خود را بهبود بخشم؟» و نتیجه آموزشی آن ناشی میشود: «چگونه میتوانم به دانشآموزانم در بهبود زبان انگلیسی کمک کنم؟» موارد جدید دیگر اضافات شامل بخش گستردهای در «انتقاد و تحلیل» است که توسعه مهارتهای سواد انتقادی و استدلال با استفاده از نقشههای استدلال را پوشش میدهد. در بخش «خطرات و مشکلات»، بخش توسعهیافتهای در مورد استناد و ارجاع، با توصیههای کلی در مورد اینکه چه چیزی باید استناد شود و چگونه انجام شود، گنجاندهام. در بخش “نوشتن برای ارزیابی” من بخش بهبود یافته ای را در مورد ژانرهای نوشتن گنجانده ام که اکنون وظایف ارزیابی مانند بررسی انتقادی، نگارش تأملی و گزارش های مطالعه موردی را پوشش می دهد. من همچنین بخش “شنیده شدن: صحبت برای ارزیابی” را دوباره کار کرده ام. زمانی که از آنها خواسته می شود وظایف ارزیابی گروهی را انجام دهند، بخشی را در مورد کار با همسالان کلاس درس اضافه می کنم. این سختترین تکالیف ارزیابی، یعنی کار گروهی، اغلب توسط دانشآموزان بهصورت سرسری برخورد میشود و جدی گرفته نمیشود. با این حال، این حوزه ای است که در آن می توان چیزهای زیادی به دست آورد. من بخش جدیدی را در مورد “استفاده از کتابخانه” و “توسعه یک نام تجاری پس از مدرک تحصیلی” به عنوان فصل های جایزه در وب سایت بلومزبری گنجانده ام. دومی «فروش خود» با پروفایل آنلاین را هم در حوزه دانشگاهی و هم در زمینه شرکت پوشش میدهد. من فرض می کنم که فارغ التحصیلان، به طور کلی، می خواهند یا با ادامه تحصیل یا با استخدام ادامه دهند. این به معنای جایگزینی برای کتابی در زمینه مشاغل نیست، بلکه مقدمه ای است برای آنچه باید قبل از، و ترجیحاً، قبل از اتمام تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته شود. اغلب اوقات دانشجویان در طول کار فارغ التحصیلان آنقدر مشغول هستند که نمی توانند مسائل مربوط به آماده شدن برای استخدام را در نظر بگیرند، اما – همانطور که امیدوارم نشان دهم – با شروع زودهنگام این فرآیند می توان چیزهای زیادی به دست آورد. امیدوارم خوانندگان این کتاب به همان اندازه که من از نوشتن آن لذت برده ام از خواندن آن لذت ببرند.
When I began writing this book back in the early 2000s international education was at its peak. As I write this second edition we are in the throes of the COVID-19 epidemic. Countries have closed their borders, airlines have stopped operating, social distancing measures are in place throughout the world, millions are being infected with the virus and millions are dying. Tertiary education continues, but in a greatly diminished form. Academics around the world, and the administrators that support them, are scrambling to learn more about the implementation of online learning; a term well known for decades, but which now has taken on greater significance and renewed importance. As a consequence, while much of the book remains the same, much of it is new. I have added a section on academic skill development in the area of online learning. I hasten to add I am not a specialist in this field, but still I hope the advice provided is worthwhile. Also new is an expanded section on ‘Getting started as a postgraduate’ covering managing stress and staying sane whilst completing one’s tertiary studies, especially in an online environment. This is particularly important in these challenging times, under conditions that may well involve long periods of social and academic isolation. I have added new advice for the English as a Second Language student too; advice stemming from my long experience dealing with international higher-degree students and the recurring question, ‘How can I quickly improve my English?’, and its educational corollary: ‘How can I assist my students in their English language improvement?’ Other new additions include an expanded section on ‘Criticizing and Analyzing’ covering developing critical literacy and argumentation skills using argument maps. In the section on ‘Perils and Pitfalls’ I include a developed section on citing and referencing, with general advice on what to cite and how to do it. In the section on ‘Writing for Assessment’ I include an improved section on writing genres, which now covers assessment tasks such as critical reviews, reflective writing and case study reports. I have also reworked the ‘Being Heard: Speaking for Assessment’ section. I include a section on working with classroom peers when asked to do group assessment tasks. This most difficult of all assessment tasks, groupwork, is often treated in a perfunctory manner by students and not taken seriously. However, it is an area where much can be gained. I include a new section on ‘Using the Library’ and ‘Developing a Post-Degree Brand’ as bonus chapters on the Bloomsbury website. The latter covers ‘selling oneself’ by online profiling both in the academic sphere and in the corporate context. I assume that postgraduates will, generally speaking, want to go on either with further studies or with employment. This is not meant as a substitute for a book on careers, merely an introduction to what must be considered prior to, and preferably, well before completing one’s postgraduate studies. Too often students are too busy during their graduate work to consider issues associated with preparing for employment, but – as I hope to show – there is a lot to be gained by beginning the process early. I hope the readers of this book enjoy reading it as much as I have enjoyed writing it.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران