مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مهندسی نرم افزار و مدیریت: تئوری و کاربرد

بازدید 528
  • عنوان کتاب: Software Engineering and Management: Theory and Application
  • نویسنده: Roger Lee
  • حوزه: مهندسی نرم افزار
  • سال انتشار: 2024
  • تعداد صفحه: 238
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 7.37 مگابایت

صنعت آرایشی و بهداشتی کره جنوبی به نام “کی-زیبایی” همراه با فرهنگ هالیو مورد علاقه تمام جهان است و به عنوان یکی از اقلام کلیدی صادراتی کره جنوبی شناخته شده است. به ویژه تغییرات زیادی به دلیل توسعه ارتباطات از راه دور و معرفی فناوری های جدید به سرعت رخ می دهد و همچنین تغییرات ناشی از COVID-19 تغییرات بزرگی را در تمام زمینه های توزیع و فروش ایجاد کرده است. علاوه بر این، مصرف نسل MZ الگوهای متفاوتی را نسبت به نسل های مصرف کننده موجود نشان می دهد و تغییر جدیدی در توزیع و فروش با توجه به تأثیر آنها به طور جدی شروع می شود. در حالی که خدمات پلتفرم متاورس، که هنوز در مراحل اولیه خود هستند، اکنون بیشتر توسط مناطق سرگرمی و شرکت‌های بزرگ جهانی استفاده می‌شوند، تصور می‌شود که سرمایه‌گذاری مستمر و نوآوری‌های تکنولوژیک، گسترش پلتفرم‌های متاورس را تسریع خواهد کرد. در حال حاضر، پاسخ به صنعت لوازم آرایشی در بازار پلتفرم متاورس بی اهمیت است، اما صنعت لوازم آرایشی نیز باید زودتر از مدتی از طریق بازار این نوع جدید خدمات ارائه دهد. برای این منظور، باید گرایش مصرف مصرف کنندگان اصلی را درک کند و به دنبال استراتژی های بازاریابی در پاسخ به آن باشد. استراتژی ها به شرح زیر است: اول، الگوهای مصرف نسل MZ، که به عنوان یک گروه مصرف کننده اصلی در آینده رشد خواهند کرد، اگرچه یک گروه مصرف اصلی فعلی نیستند، باید درک شود و روش های بازاریابی باید در توافق با آنها توسعه یابد. الگوهای مصرفی که توسط آنها دنبال می شود. دوم، روابط عمومی و بازاریابی که ارزش‌های نسل MZ را در بر می‌گیرد، مانند محیط زیست و مصرف مبتنی بر ارزش، باید انجام شود و خدمات ارتباط بلادرنگ از طریق داستان‌های مورد علاقه نسل MZ ارائه شود. سوم، در حالی که تجربه آفلاین مهم است، بازاریابی تجربه در پلتفرم‌های متاورس باید ارائه شود و کالاهایی که امکان ارتباط دو طرفه و لذت همزمان را فراهم می‌کنند باید با برنامه‌ریزی و توسعه کالاهایی که امکان ارتباط بین متاورس و آفلاین را فراهم می‌کنند، ارائه شود. بر این باورند که باید از راهکارهایی برای جذب مصرف کنندگان با ارائه محتوای سرگرمی و سرگرمی استفاده کرد.

The South Korean cosmetics industry is loved by the whole world in the name of ‘K-beauty’ together with the Hallyu culture, and has been established as one of South Korea’s key export items. In particular, lots of changes occur rapidly due to the development of telecommunication and the introduction of new tech-nologies, and also changes caused by COVID-19 have brought about great changes in all the areas of distribution and sales. In addition, the consumption of the MZ generation shows different patterns from the existing consumer generations, and a new change in distribution and sales start in earnest according as their influence grows. While metaverse platform services, which are yet in their early stages, are now used mostly by entertainment area and global large companies, it is deemed that continuous investment and technological innovation will accelerate the expansion of metaverse platforms. Currently, response to cosmetics industry in the metaverse platform market is trivial, but cosmetics industry will also have to provide services through the market of this new type before long. For this, it should understand the consumption tendency of the main consumers, and grope for marketing strategies responding to it. The strategies are as follows: First, the consumption patterns of the MZ generation, which will grow as a main consumer group in the future though they are not a current main consumption group, should be understood, and marketing methods should be developed in agreement with consumption patterns pursued by them. Second, PR and marketing embracing the values of the MZ generation, such as environment and value-based consumption should be carried out, and services of real-time communication through stories sympathized by the MZ generation should be provided. Third, while offline experience is important, the marketing of expe-rience in metaverse platforms should be provided, and goods that enable two-way communication and simultaneous enjoyment should be provided by planning and developing goods that allow linkage between metaverse and offline, Lastly, it is deemed that strategies for attracting consumers by providing contents of amusement and fun should be used.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Software Engineering and Management: Theory and Application

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید