- عنوان کتاب: Academic Writing For Engineering Publications
- نویسنده: S Kalpana
- حوزه: مقاله علمی
- سال انتشار: 2025
- تعداد صفحه: 236
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 1.27 مگابایت
قدم گذاشتن در مسیر تحقیقات علمی هم هیجان انگیز و هم دلهره آور است. این کتابچه راهنمای جامع به پیچیدگیهای انتشارات علمی میپردازد، و با ارائه بینشهای ارزشمند و توصیههای عملی حاصل از سالها تجربه جمعی ما در نوشتن علمی، چراغ راهنمایی برای محققانی است که پیچیدگیهای دنیای دانشگاهی را بررسی میکنند. از درک نکات ظریف انتشار تحقیق گرفته تا تسلط بر ساختار یک نسخه خطی، هر بخش به دقت تنظیم شده است. از ویژگی های قابل توجه این کتاب می توان به خواندن بیشتر، پیشنهادات و همچنین خلاصه فصل ها اشاره کرد که مفاهیم کلیدی برای درک بهتر را برجسته می کند. این کتاب با بررسی ساختن عناوین تأثیرگذار، چکیدهها و کلمات کلیدی، راهنماییهایی را برای نوشتن هر بخش از یک نسخه خطی، از مقدمه تا بحث و نتیجهگیری ارائه میدهد، و محققان را در فرآیند دقیق ساخت هر بخش با دقت و وضوح راهنمایی میکند. علاوه بر این، موضوعات حیاتی مانند نویسندگی، سرقت ادبی، حق نسخه برداری، اخلاق تحقیق و فرآیند بررسی همتایان نیز مورد بررسی قرار می گیرند. این کتاب با بخش اختصاصی قالببندی نسخ خطی، محققان را در تمام سطوح به ابزارهای لازم برای ارتباط مؤثر کار خود مجهز میکند. چه در اولین سفر انتشاری شروع کنید یا مهارت های نوشتاری را به عنوان یک آکادمیک باتجربه اصلاح کنید، این کتاب راهنما به محققان این امکان را می دهد که با اطمینان در چشم انداز پیچیده نوشتن علمی حرکت کنند. این راهنمای جامع، زمینه را برای سفری غنی و پربار در قلمرو تحقیق و انتشار علمی فراهم می کند. ما صمیمانه از دکتر B Krishna Prasanth برای کار تصحیح دقیق او که کیفیت این کتاب راهنما را بسیار غنی کرده است، تشکر می کنیم.
Embarking on the path of scientific research is both thrilling and daunting. This comprehensive handbook delves into the intricacies of scholarly publication, offering a guiding light for researchers navigating the complexities of the academic world by providing invaluable insights and practical advice distilled from years of our collective experience in scientific writing. From grasping the nuances of research publication to mastering the structure of a manuscript, each section is carefully curated. Noteworthy features of this book include further readings, suggestions as well as chapter sum maries, which highlight key concepts for enhanced under standing. Delving into crafting impactful titles, abstracts, and keywords, this book also provides guidance on composing each section of a manuscript, from introduction to discussion and conclusion, guiding researchers through the meticulous process of crafting each section with precision and clarity. Additionally, vital topics such as authorship, plagiarism, copy right, research ethics, and the peer review process are addres sed. With a dedi cated section on manuscript formatting, this book equips researchers at all levels with the necessary tools for effective communication of their work. Whether embarking on a first publication journey or refining writing skills as a seasoned academic, this handbook empowers researchers to navigate the intricate landscape of scientific writing with confi dence. This comprehensive guide, sets the stage for an enri ching and rewarding journey in the realm of scientific research and publication. We sincerely thank to Dr B Krishna Prasanth for his meticulous proofreading work, which has greatly enriched the quality of this handbook.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران