- عنوان: Sales Management
- نویسنده: The authors
- حوزه: فروش
- سال انتشار: 2016
- تعداد صفحه: 266
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 4.48 مگابایت
کارکرد مهم مدیر فروش در یک سازمان را نمی توان دست کم گرفت. در حالی که سایر وظایف در یک سازمان فقط به هزینه ها کمک می کند، فروش پول به همراه دارد. بنابراین مدیر فروش یکی از عوامل کلیدی در رفاه مالی یک سازمان است. بسیاری از موسسات عالی در آفریقای جنوبی قبلاً به اهمیت مدیریت فروش پی برده اند و آن را به عنوان یک موضوع یا دوره ارائه می کنند یا شروع به ارائه آن خواهند کرد. با ویرایش دوم این کتاب درسی، نویسندگان امیدوارند که هم صنعت و هم دانشگاه بتوانند از اطلاعات برای درک بهتر و اجرای عملکردهای مختلف مدیریت فروش استفاده کنند. مفاهیم به گونه ای ارائه می شوند که دانش آموز تازه وارد به راحتی آنها را درک کند. این کتاب درسی به منظور ارائه دیدگاه آفریقای جنوبی در زمینه مدیریت فروش، به ویژه با استفاده از نمونه ها و موارد آفریقای جنوبی، نوشته شده است. هدف آن ارائه یک مقدمه اولیه و یک نمای کلی از عملکردهای متفاوتی است که یک مدیر فروش باید انجام دهد. کتاب با تمرکز بر فرآیند فروش شروع می شود، زیرا در نهایت مسئولیت اصلی مدیر فروش مدیریت فروشندگان است. همچنین باید توجه داشت که مدیران فروش با عملکردهای مدیریتی منحصربهفردی مانند پیشبینی فروش، برنامهریزی منطقه و مدیریت زمان سر و کار دارند که توسط مدیران دیگر در یک سازمان سروکار ندارند. این متن همچنین بر سایر عملکردهای مدیریتی مانند استخدام، جبران خسارت، برنامه ریزی و ارزیابی تمرکز دارد. بنابراین یک دید کلی از تمام جنبه های مدیریت فروش به دانش آموز ارائه می شود. این کتاب به طور خاص به گونه ای نوشته شده است که درک مفاهیم مهم را برای دانش آموزان آسان می کند و آموزش را برای مربیان آسان می کند. نویسندگان کتاب امیدوارند که خوانندگان از این کتاب لذت ببرند و آن را منبع ارزشمندی بدانند.
The important function of the sales manager within an organisation cannot be underestimated. While other functions in an organisation only contribute to costs, sales bring in money. The sales manager is therefore a key contributor to the wellbeing of an organisation’s finances. Many tertiary institutions in South Africa have already realised the importance of sales management and are presenting it, or will start to present it, as a subject or course. With the second edition of this textbook, the authors hope that both industry and academia will be able to use the information to better understand and implement the different functions of sales management. Concepts are presented in such a manner that a student new to the field will easily grasp them. This textbook was written to provide a South African perspective on the field of sales management, particularly through using South African examples and cases. Its goal is to provide a newcomer to the field with a basic introduction and an overview of the different functions a sales manager might have to fulfil. The book starts by focusing on the sales process, since ultimately the main responsibility of the sales manager is to manage salespeople. It must also be noted that sales managers deal with unique management functions, such as sales forecasting, territory planning and time management, which are not dealt with by other managers within an organisation. The text also focuses on other management functions, such as recruitment, compensation, planning and evaluating. The student will thus be provided with an overview of all the aspects of sales management. The book has specifically been written in a way that will make it easy for students to understand the important concepts and for educators to teach from. The authors of the book hope that the readers will enjoy the book and find it a valuable resource.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Sales Management
نظرات کاربران