- عنوان: Qualitative Management Research in Context /Data Collection, Interpretation and Narrative
- نویسنده: Bruno Americo, Stewart Clegg, Cesar Tureta
- حوزه: مدیریت کیفی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 139
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 7.20 مگابایت
این کتاب مختصر از داستان های داستانی استفاده می کند تا به این موضوع بپردازد که چگونه محققان می توانند تحقیقات کیفی را با استفاده از داده های آنلاین و دست اول و روش های دیجیتال و چهره به چهره انجام دهند. این کتاب حول چهار مرحله از فرآیند تحقیق – دسترسی به تحقیقات میدانی مدیریت، نگارش مرور ادبیات، جمعآوری و تجزیه و تحلیل دادهها و اجرای تحقیقات کیفی و در نهایت فرآیند خلاقانه نگارش تحقیق کیفی ساختار یافته است. تئوری و عمل از طریق یک مطالعه موردی مبتنی بر موقعیت در هر فصل، با روشها و ابزارهای مورد استفاده در هر زمینه که از طریق داستانهای داستانی کاوش میشوند، ادغام میشوند. قهرمانان هر مورد سؤالات، احساسات و ابهامات خاصی دارند که محققان کیفی باید با آنها روبهرو شوند و رویکردی منحصربهفرد برای انجام تحقیقات کیفی و نحوه استفاده از آن در موقعیتهای زندگی واقعی ارائه میدهند. این کتاب که بر اساس ایده اجرا و نه صرفاً انجام تحقیقات کیفی بنا شده است، ابزارهایی را ارائه می دهد که محقق می تواند از آنها برای عملیاتی کردن تحقیقات از ابتدا تا انتها استفاده کند. برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پروژه های تحقیقاتی در زمینه کسب و کار و مدیریت را انجام می دهند، محققان و دانشگاهیان که به دنبال یک رویکرد جدید هستند، جالب خواهد بود.
This concise book uses narrative fiction to address how researchers can conduct qualitative research using both online and first- hand data and digital and face- to- face methods. The book is structured around four phases of the research process – accessing management field research, writing the literature review, collecting and analysing data and enacting qualitative research and finally the creative process of writing qualitative research. Theory and practice are merged through a situation- based case study within each chapter, with the methods and tools employed in each context explored through narrative fiction. The protagonists of each case have specific questions, emotions and ambiguities that qualitative researchers need to face, offering a unique approach to the practice of qualitative research and how it is used in real- life situations. Founded on the idea of enacting and not just doing qualitative research, this book offers toolkits that the researcher can use to operationalise research from start to finish. It will be of interest to postgraduate students conducting research- based projects in business and management, researchers and academics looking for a fresh approach.
این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.
نظرات کاربران