مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب تحریک به عنوان رهبری

بازدید 532
  • عنوان کتاب: PROVOCATION AS LEADERSHIP
  • نویسنده: Maxime Fern
  • حوزه: هدایت و رهبری
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 275
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 9.39 مگابایت

برای ایجاد تغییر عمیق، باید مردم را آزار دهید، یا حداقل با انجام این کار ریسک کنید. بیرون راندن افراد از مناطق آسایش خود نه تنها امکان تغییر را ایجاد می کند، بلکه اطلاعات جدیدی را نیز به دنبال دارد و منابع پنهانی را که مردم برای عبور از آب های ناآشنا به آن نیاز دارند، آشکار می کند. با این وجود، تحریک کردن بدون مخالفت یا خاموش کردن افراد و تحمل فشار آنها چالش‌های پیچیده‌ای است که به مهارت و اراده نیاز دارد. این اولین نقشه راه جامع تحریک آمیز است: چرا تحریک برای رهبری مؤثر تغییر ضروری است، اشکال مختلف تحریک، ابزارها و چارچوب‌های اقدام، و مطالعات موردی نشان می‌دهد که چگونه تغییر از طریق استفاده مداوم و دقیق از تحریک و اغتشاش، با استراتژی‌ها و راهبردها به دست می‌آید. تاکتیک هایی برای به حداقل رساندن خطرات موجود برای مثال، نشان می‌دهیم که چگونه دو کشاورز استرالیایی روش‌های کشاورزی چند صد ساله را برای احیای دارایی‌های خود به چالش کشیدند و چگونه یک بانک بزرگ آمریکایی از مرگ یک مدیر عامل محترم برای تقویت مجدد تجارت استفاده کرد. ما نشان می‌دهیم که چگونه یک مدیر مدرسه بومی جوان با نگرش‌های ریشه‌دار برای تغییر یک مدرسه شکست خورده مقابله کرد و چگونه یک سرویس آماری ملی مانند یک راه‌انداز فناوری برای نوآوری در طول همه‌گیری کووید-۱۹ عمل کرد. مطالعات موردی به تغییرات در سطح محلی، درون سازمان‌ها و همچنین در مقیاس ملی می‌پردازد. ما با ترکیبی از درس های آموخته شده و مجموعه ای از ایده ها در مورد ایجاد ظرفیت افراد برای استفاده از تحریک برای زندگی، یادگیری و پیشرفت به پایان می رسانیم. تحریک به عنوان رهبری طرحی را برای افرادی ارائه می دهد که با استفاده از تحریک، می خواهند تغییراتی را ایجاد کنند و به سازمان ها، گروه ها یا جامعه خود کمک کنند تا به آینده ای بهتر دست یابند. این کتاب وسیله‌ای برای مشاهده تحریک در پتانسیل آن برای ایجاد مزاحمت لازم، آشکار کردن آناتومی آن، و دسترسی به امکانات آن، از جمله اینکه چگونه تحریک‌کنندگان را قادر می‌سازد تا یک روز دیگر را زندگی کنند، فراهم می‌کند.

To create deep change, you have to disturb people, or at least risk doing so. Shaking people out of their comfort zones not only generates the possibility of change but also elicits new information and brings out hidden resources that people need to navigate unfamiliar waters. Nevertheless, provoking without antagonizing or shutting people down and tolerating their pushback are complex challenges, requiring skill and will. This is the first comprehensive provocation roadmap: why provocation is necessary for effectively leading change, the different forms of provocation, action tools and frameworks, and case studies illustrating how change is achieved through the sustained and careful use of provocation and disturbance, with strategies and tactics for minimizing the risks involved. We illustrate, for example, how two Australian farmers challenged centuries-old farming practice to regenerate their properties and how a large American bank used the death of a revered CEO to reinvigorate the business. We show how a young indigenous school principal tackled entrenched attitudes to turn a failing school around and how a national statistical service acted like a technology start-up to innovate during the Covid-19 pandemic. The case studies address change at the local level, within organizations, as well as on a national scale. We finish with a synthesis of the lessons learned and a set of ideas about building people’s capacity to use provocation to live, learn, and thrive. Provocation as Leadership offers a blueprint for people who, using provocation, want to ignite change and help their organizations, group, or community break through to a better future. This book provides a vehicle to see provocation in its potential for necessary disturbance, to lay bare its anatomy, and give access to its possibilities, including how to enable provocateurs to live another day.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: PROVOCATION AS LEADERSHIP

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید