- عنوان کتاب: Practical Product Management for Product Owners
- نویسنده/انتشارات: Chris Lukassen
- حوزه: مدیریت محصول
- سال انتشار: 2023
- تعداد صفحه: 497
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 13.4 مگابایت
مدیریت عملی محصول برای صاحبان محصول به صاحبان محصول کمک میکند تا مشکلات رایجی را که صاحبان محصول بیتجربه با آن مواجه هستند، درک کرده و از آن اجتناب کنند. جایگزین های بهتری برای آنها فراهم می کند. رفتارهای مؤثرتر؛ و ابزارها، مفاهیم و تکنیک های مفید برای تبدیل شدن به صاحبان محصول عالی، ارائه محصولات و خدماتی که مشتریان خود را خوشحال می کند. از یک رویکرد مطالعه موردی برای نشان دادن این مشکلات و توصیف راه حل های جایگزین استفاده می کند. مطالعه موردی، اگرچه ساختگی است، اما مبتنی بر تجربیات نویسندگان در کار با مالکان واقعی محصول و در موارد مختلف به عنوان آنها است. همه افراد با وجود زمان و مبالغ هنگفتی که سازمان ها برای ساخت این محصولات و ایجاد خدمات صرف می کنند، محصولات یا خدمات ضعیفی را تجربه کرده اند. ما معتقدیم این به این دلیل است که صاحبان محصول (مدیران محصول چابک) اغلب فاقد مسئولیتپذیری اساسی، تجربه و مهارتهایی هستند که برای ارائه محصولات و خدمات عالی نیاز دارند. به دلیل بی تجربگی، آنها دچار عادات بدی مانند تلاش برای جلب رضایت سهامداران با توافق برای ساختن آنچه ذینفعان میخواهند، میافتند، حتی زمانی که ایدههای ذینفعان ممکن است برای مشتریان بهترین نباشد. صاحبان محصول بی تجربه فاقد مهارت و اغلب توانمندی برای ترسیم مسیر خود بر اساس بازخورد مشتریان واقعی هستند. آنها اغلب حتی نمیدانند که مشتریان با محصول یا خدمات به چه چیزی میخواهند دست یابند. آنها بر اساس اطلاعات دست دوم حکایتی و ذهنی تصمیم می گیرند که نیازهای واقعی مشتری را منعکس نمی کند. به طور خلاصه، آنها تا حد زیادی در تاریکی تیراندازی می کنند، به این امید که چیزی را بزنند.
Practical Product Management for Product Owners helps Product Owners understand and avoid common pitfalls that inexperienced Product Owners face. It provides them with better alternatives; more effective behaviors; and useful tools, concepts, and techniques to become great Product Owners, delivering products and services that delight their customers. It uses a case study approach to illustrate these problems and describe alternative solutions. The case study, while fictitious, is based on the authors’ experiences working with, and in various cases as, real Product Owners. Everyone has experienced poorly conceived products or services, despite the vast amounts of time and vast sums of money that organizations spend building these products and creating the services. We believe this is because Product Owners (Agile product managers) often lack the fundamental accountabilities, experience, and skills they need to deliver great products and services. Because of their inexperience, they fall into bad habits such as trying to please stakeholders by agreeing to build what stakeholders want, even when those stakeholder ideas may not be best for customers. Inexperienced Product Owners lack the skills, and often the empowerment, to chart their own course based on feedback from real customers. They frequently don’t even understand what customers are trying to achieve with the product or service; they make decisions based on anecdotal and subjective secondhand information that doesn’t reflect real customer needs. In short, they are largely shooting in the dark, hoping to hit something.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران