همه مربیان ایده های از پیش تعیین شده ای را در مورد اینکه برنامه درسی چگونه باید باشد و دانش آموزان چگونه یاد می گیرند به کار خود می آورند. به ندرت به آنها فکر می شود. از آنجایی که بدون پایگاه فلسفی کافی ایجاد تغییرات مطلوب در سیاست و عملکرد دشوار است، لازم است مربیان فلسفه های قابل دفاعی از آموزش مهندسی داشته باشند. این نکته با بحثهای اخیر در مورد نتایج آموزشی نشان داده میشود که میتوان آن را در قالب ایدئولوژیهای برنامه درسی رقیب تحلیل کرد.
All educators bring to their work preconceived ideas of what the curriculum should be and how students learn. Seldom are they thought through. Since without an adequate philosophical base it is difficult to bring about desirable changes in policy and practice, it is necessary that educators have defensible philosophies of engineering education. This point is illustrated by recent debates on educational outcomes which can be analysed in terms of competing curriculum ideologies.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران