- عنوان کتاب: Paint & Draw – Portraits Paint & Draw Portraits
- نویسنده: Philippa Grafton
- حوزه: نقاشی
- سال انتشار: 2024
- تعداد صفحه: 132
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 27.2 مگابایت
سر بخش مهمی از بدن است، زیرا ما دوست داریم به چهره ها نگاه کنیم و معمولاً هنگام مشاهده یک نقاشی ابتدا به سر نگاه می کنیم. به دلیل این آشنایی، همراه با پیچیدگی ویژگیهای چهره، ما داوری بیرحم پرترهها هستیم و حتی کوچکترین اشتباهات را متوجه خواهیم شد. وضعیت سر نیز هنگام ترسیم فیگور مهم است زیرا به ژست جذاب میافزاید و همچنین نشاندهنده قصد است، به خصوص در حالتهای پویاتر. نقاط بالقوه زیادی وجود دارد که نسبت یک شکایت رایج است. من همیشه توصیه میکنم قبل از پرداختن به جزئیات، به آرامی جایی را که میخواهید ویژگیها را قرار دهید، مشخص کنید، بنابراین میتوانید نسبتهای خود را در اوایل دوباره بررسی کنید. به طور خاص، چشم ها تمایل دارند کمی بیش از حد بزرگ به نظر برسند – ما اغلب چیزهایی را که برایمان مهم تر از آنچه هستند بزرگتر می کشیم. یکی دیگر از مشکلات رایج این است که پشت سر بیش از حد کوچک است – انسان ها دارای مغزهای عظیمی هستند، بنابراین حجم پشت سر بسیار بیشتر از صورت است. از آنجایی که سر از زوایای معمولی جلو و جانبی دور میشود و به طیف گستردهای از زوایای کجشده و چرخانده میرود، قرار گرفتن درست ویژگیها میتواند چالش برانگیز باشد، بهویژه زمانی که کوتاهکردن شروع به فشردهسازی نسبتهایی میکند که بسیار مورد استفاده قرار گرفتهایم. برای دیدن درک ساختار سهبعدی سر برای ترسیم آنها حیاتی است، و همچنین به نقاشیهای پرترهتان کمک میکند، بنابراین یاد بگیرید چگونه سرهای دقیق را دوباره ایجاد کنید.
The head is an important part of the body, as we love to look at faces and will usually look at the head first when viewing a drawing. Because of this familiarity, coupled with the complexity of the features of the face, we are ruthless judges of portraits and will notice even the smallest of mistakes. The posture of the head is also important when drawing the figure because it adds interest to the pose, as well as indicating intent, especially in more dynamic poses. There are a lot of potential tripping points, with proportion being a common complaint. I always recommend lightly roughing out where you want to place the features before delving into the details, so you can double check your proportions early on. In particular, eyes have a tendency to come out a bit too big – we often draw things that are more important to us larger than they actually are. Another frequent issue is making the back of the head too small – humans have massive brains in there, so the back of the head takes up a far greater volume than the face. As the head moves away from typical front and side angles into the wide variety of tilted and turned ones it can take, it can be challenging to get the placement of the features right, especially when foreshortening starts to compress the proportions that we are so used to seeing. Understanding the threedimensional structure of the head is vital to drawing these, and go along way to helping your portrait drawings as well, so read on the learn how to re-create accurate heads.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران