- عنوان کتاب: Organisation of Commerce and Management
- نویسنده: Maharashtra State Bureau
- حوزه: مدیریت بازرگانی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 180
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 2.70 مگابایت
در استاندارد XI شما در مورد تجارت و تجارت، اشکال سازمان های تجاری، حمایت نهادی از تجارت، مدیریت و محیط کسب و کار مطالعه کردید. این کتاب درسی استاندارد XII شما را از جایی که در استاندارد XI رها کرده بودید دورتر می برد.
این کتاب بینشی در مورد “اصول مدیریت” و “کارکردهای مدیریت” که برای هر سازمان تجاری ضروری است به شما می دهد. پس از یادگیری در مورد مدیریت، در “توسعه کارآفرینی” در مورد کارآفرین و حوزه کاری خود به عنوان یک کارآفرین در آینده یاد خواهید گرفت. در سناریوی امروزی فعالیت های مختلفی به صورت شبانه روزی انجام می شود. “خدمات تجاری” از اهمیت خدمات تجاری برای سازمان های تجاری مختلف حمایت می کند. ما اکنون بخشی از globalisaton هستیم، بنابراین “حالت های نوظهور کسب و کار” بر حالت های مختلف در حال ظهور در تجارت تمرکز دارد.
دانشجویان، شما همچنین “مسئولیت های اجتماعی تجارت” را یاد خواهید گرفت. “حمایت از مصرف کننده” و “بازاریابی” به ترتیب بر نیاز به حمایت از مصرف کننده و قانون 2019 آن و اهمیت بازاریابی برای سازمان های تجاری تأکید دارند.
در هر فصل، تصاویر، نمودارها، جعبه های فعالیت برای درک بهتر مفاهیم گنجانده شده است. یک کلید تمرین و پاسخ برای تمرین داده شده است. «فقط برای دانستن» تازه معرفی شده یک بازی فکری و خود توضیحی است. این کتاب به گونه ای طراحی شده است که فرآیند آموزش – یادگیری را ساده کرده و دانش آموزان و معلمان از این کتاب درسی لذت خواهند برد.
این برنامه درسی بازسازی شده به اندازه کافی قادر است تا توانایی درک دانش آموزان را افزایش دهد. اجرای این برنامه درسی جدید از سال تحصیلی 2020-2021 برای بازرگانی استاندارد XII خواهد بود. اطلاعات بیشتر در Q.R داده شده است. کد در صفحه عنوان
ما مطمئن هستیم که این کتاب دانش آموزان را به درستی در این دنیای رقابتی تجارت راهنمایی می کند.
ما از اعضای کمیته موضوعی، اعضای گروه مطالعه، داوران، کارشناسان، طراحان، مترجمان بسیار خوشحالیم زیرا آنها همکاری کامل خود را در تهیه این کتاب انجام داده اند.
In standard XI you studied about commerce and business, forms of business organisations, institutional support to business, management and business environment. This standard XII textbook takes you further from where you left in standard XI.
This book gives you an insight about ‘Principles of Management’ and ‘Functions of Management’ which are essential for any business organisation. After learning about management, in ‘Enterprenuership Development’ you will learn about entrepreneur and scope for you as an entrepreneur in future. In today’s scenario various activities are going on round-the-clock. ‘Business Services’ advocates importance of business services to various business organisations. We are now part of globalisaton, so ‘Emerging Modes of Business’ focuses on various emerging modes in business.
Students, you wi1l also learn ‘ Social Responsibilities of Business’. ‘Consumer Protection’ and ‘Marketing’ put an emphasis on need of consumer protection and its Act 2019 and importance of marketing for business organisations respectively.
ln every chapter, pictures, diagrams, activity boxes are included for better understanding of the concepts. An exercise and answer key are given for practice. Newly introduced ‘Just to Know’ is brain teaser and self explanatory itself. This book is designed in such a manner that it will simplify teaching – learning process and students as well teachers will enjoy this textbook.
This restructured syllabus is capable enough to enhance the understanding ability of the students. The implementation of this new syllabus will be from the academic year 2020-2021 for standard XII Commerce. More information has been given in the Q.R. Code on the title page.
We are confident that this book will guide the students properly in this competitive world of business.
We are greatful to subject committee members, study group members, reviewers, experts, designers, translators as they have rendered their thorough co-operation in the preparation of this book.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Organisation of Commerce and Management
نظرات کاربران