مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب آفیس 365 برای مبتدیان – همه در یک

بازدید 952
  • عنوان کتاب: Office 365 All-in-One For Dummies-2nd Edition
  • نویسنده: Peter Weverka
  • حوزه: آفیس 365
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 963
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 66.4 مگابایت

این کتاب برای کاربران Microsoft Office 365 است که می خواهند بدون اتلاف وقت به قلب آفیس برسند. برای اطلاع از نحوه عملکرد برنامه های مختلف Office 365 به این کتاب نگاه نکنید. به این کتاب نگاه کنید تا دریابید که چگونه می توانید کار خود را با این برنامه ها بهتر و سریعتر انجام دهید. ما همه چیزهایی را که برای استفاده حداکثری از هر یک از برنامه های Office نیاز دارید به شما نشان می دهیم. تو راه یکی دوتا میخندی. مهم نیست که چقدر مهارت دارید، این کتاب شما را به یک کاربر بهتر، ماهرتر و مطمئن تر از برنامه های Office 365 تبدیل می کند. این کتاب شامل 11 کتاب کوچک، راهنمای شما برای استفاده حداکثری از برنامه های آفیس است. این مملو از نکات، توصیه ها، میانبرها و نکات است. کتاب 1، «وظایف مشترک آفیس»، به دستورات و ویژگی‌های فراوانی می‌پردازد که در همه یا چند برنامه آفیس مشترک هستند. کتاب 1 مدیریت متن، ابزارهای تصحیح و تکنیک‌های سرعت را توضیح می‌دهد که می‌توانند شما را در بیشتر برنامه‌های آفیس بهره‌ورتر کنند. کتاب 2، “Word 365″، ویژگی‌های متعدد در پردازشگر کلمه آفیس، از جمله نحوه ایجاد اسناد از حروف تا گزارش را توضیح می‌دهد. از تکنیک های شرح داده شده در اینجا برای ساخت جداول، مدیریت سبک ها، تبدیل Word به یک برنامه انتشارات رومیزی و ارسال سریع وظایف اداری مانند ارسال های انبوه استفاده کنید. همچنین می‌دانید که چگونه می‌توانید از Word در نوشتن فهرست‌ها، کتاب‌شناسی و سایر موارد مورد علاقه محققان و گزارش‌نویسان کمک بگیرید. کتاب 3، «Excel 365»، راه‌های مختلف برای خرد کردن اعداد با شمارنده لوبیا در مجموعه آفیس را نشان می‌دهد. با استفاده از PivotTables و ابزارهای تجزیه و تحلیل هدف، می‌توانید کاربرگ‌هایی طراحی کنید که به راحتی قابل خواندن و درک باشند، از قوانین اعتبارسنجی داده‌ها برای کاهش اشتباهات ورودی استفاده کنید، فرمول‌های معنادار بنویسید و داده‌های خود را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین می‌دانید که اکسل چقدر می‌تواند برای تحلیل‌های مالی، ردیابی داده‌ها و پیش‌بینی مفید باشد. کتاب 4، “پاورپوینت 365″، نشان می دهد که چگونه می توان یک ارائه معنادار ساخت که باعث می شود مخاطب بگوید “وای!” ببینید چگونه یک ارائه را زنده‌تر و اصیل‌تر کنید، چه زمانی که ارائه خود را ایجاد می‌کنید و چه زمانی که آن را ارائه می‌دهید.

This book is for users of Microsoft Office 365 who want to get to the heart of Office without wasting time. Don’t look in this book to find out how the different Office 365 applications work. Look in this book to find out how you can get your work done better and faster with these applications. We show you everything you need to make the most of each of the Office applications. On the way, you have a laugh or two. No matter how much or how little skill you bring to the table, this book will make you a better, more proficient, more confident user of the Office 365 applications. Comprising 11 minibooks, this book is your guide to making the most of the Office applications. It’s jam-packed with how-to’s, advice, shortcuts, and tips. Book 1, “Common Office Tasks,” looks into the many commands and features that are common to all or several of the Office programs. Book 1 explains handling text, the proofing tools, and speed techniques that can make you more productive in most of the Office applications. Book 2, “Word 365,” explains the numerous features in Office’s word processor, including how to create documents from letters to reports. Use the techniques described here to construct tables, manage styles, turn Word into a desktoppublishing program, and quickly dispatch office tasks such as mass mailings. You also discover how to get Word’s help in writing indexes, bibliographies, and other items of interest to scholars and report writers. Book 3, “Excel 365,” shows the many different ways to crunch the numbers with the bean counter in the Office suite. You find out how to design worksheets that are easy to read and understand, use data-validation rules to cut down on entry mistakes, write meaningful formulas, and analyze your data with PivotTables and the goal-analysis tools. You also find out just how useful Excel can be for financial analyses, data tracking, and forecasting. Book 4, “PowerPoint 365,” demonstrates how to construct a meaningful presentation that makes the audience say “Wow!” See how to make a presentation livelier and more original, both when you create your presentation and when you deliver it.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Office 365 All-in-One For Dummies

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید