- عنوان کتاب: Navigating the Product Galaxy: A Practical Handbook for Product Managers
- نویسنده/انتشارات: Michele Galli
- حوزه: مدیریت محصول
- سال انتشار: 2025
- تعداد صفحه: 237
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 31.7 مگابایت
به «پیمایش کهکشان محصول» خوش آمدید، کتابی که بهعنوان کتابچه راهنمای برای مدیران محصول مشتاق و با تجربه که میخواهند آینده را از طریق نوآوری، استراتژی و تمرکز جدی بر مشتریان شکل دهند، ایجاد شده است. همانطور که این کتاب را می خوانید، یاد می گیرید که چگونه چالش های مدیریت محصول را با بینش هایی از تجربیات دنیای واقعی برای ایجاد محصولات موفق در هر صنعتی مرور کنید. چه در حال مدیریت یک تیم توسعه نرمافزار باشید و چه رهبری یک کمپین بازاریابی برای خط جدیدی از شکلاتهای لذیذ، مهارتهای اصلی درک نیازهای مشتری، هماهنگ کردن تیمهای متقابل و هدایت موفقیت محصول یکسان باقی میماند. دانش این کتاب تنها از تئوری به دست نمیآید، بلکه نتیجه سالها صرف شده در مدیریت محصول است. بهعنوان بنیانگذار یک استارتآپ، من با چالشهای ساختن چیزی از پایه روبرو بودهام. زمان کار من در استارتاپ های دیگر به من اهمیت درک عمیق مشتریان برای هدایت تصمیمات محصول را به من آموخت، به خصوص زمانی که پایگاه مشتری محدودی داشته باشیم. در این محیطها، جایی که شما اغلب با دادههای محدود شرطبندی میکنید، یاد گرفتم که چگونه ریسکهای حساب شده را بپذیرم و روی معیارهای کلیدی محصول تمرکز کنم که باعث تعامل و رضایت کاربر میشود. انتقال از استارت آپ ها به شرکت های بزرگتر و با رشد بیش از حد، مجموعه ای از چالش های جدید را برای من و تیم هایم ایجاد کرد. کار در این شرکت ها به من سرعت تصمیم گیری و اهمیت درست کردن کارها را در سریع ترین زمان ممکن نشان داد. من همچنین توانایی مدیریت تیمهای متقابل عملکردی را در مقیاسی بسیار بزرگتر و چگونگی ایجاد تعادل بین خواستههای کوتاهمدت با اهداف استراتژیک بلندمدت را یاد گرفتم، تا اطمینان حاصل کنم که رشد سریع به قیمت ارزشهای اصلی محصول یا تجربه کاربر تمام نمیشود.
Welcome to Navigating the Product Galaxy, abook created as ahandbook for aspiring and seasoned product managers who want to shape the future through innovation, strategy, and a firm focus on customers. As you read this book, you will learn how to navigate the challenges of product management, with insights from real-world experiences, to create successful products in any industry. Whether you’re managing a software development team or leading a marketing campaign for a new line ofgourmet chocolates, the core skills of understanding customer needs, coordinating cross-functional teams, and driving product success remain the same. The knowledge in this book doesn’t come from theory alone—it’s the result of many years spent in product management. As a founder of a startup, I’ve faced the challenges of building something from the ground up. My time working in other startups taught me the importance of deeply understanding customers to guide product decisions, especially when having a limited customer base. In these environments, where you often make big bets with limited data, I learned how to take calculated risks and focus on the key product metrics that drive user engagement and satisfaction. Transitioning from startups to larger, hyper-growth companies presented a new set of challenges for me and my teams. Working in these companies has shown me the pace at which decisions must be made and the importance of getting things right as quickly as possible. I also learned the ability to manage cross-functional teams at a much larger scale and how to balance short-term demands with long-term strategic goals, making sure that rapid growth doesn’t come at the expense of the product’s core values or user experience.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Navigating the Product Galaxy
نظرات کاربران