- عنوان کتاب: Modern Survey Analysis – Using Python for Deeper Insights
- نویسنده: Walter R. Paczkowski
- حوزه: نظرسنجی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 365
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 15.6 مگابایت
ریشه تاریخی کار حرفه ای من به عنوان یک دانشمند داده، از جمله شرکت مشاوره خودم که به طور کلی بر علم داده متمرکز است، تجزیه و تحلیل نظرسنجی بوده است، در درجه اول نظرسنجی های مصرف کنندگان در حوزه بازاریابی. تجربه من طیف وسیعی از نگرشها، نظرات، و نظرسنجیهای ساده مصرفکننده (AIO) گرفته تا انتخابهای گسسته پیچیده، تقسیمبندی بازار، پیامرسانی و ادعاها، قیمتگذاری، و نظرسنجیهای موقعیتیابی محصول را شامل میشود. و هدف از این کارها از اسکن بازار آموزنده تا آمیخته بازاریابی عمیق و کار توسعه محصول جدید متفاوت بوده است. همه اینها برای شرکت هایی در طیف گسترده ای از صنایع مانند جواهرات، داروسازی، محصولات خانگی، آموزش، تجهیزات پزشکی و خودرو بوده است. من در مورد داده های نظرسنجی چیزهای زیادی یاد گرفتم: چگونه آنها را جمع آوری کنم، آنها را برای تجزیه و تحلیل سازماندهی کنم، و البته آنها را برای بینش عملی و توصیه هایی برای مشتریانم تجزیه و تحلیل کنم. این کتاب بر روی تجزیه و تحلیل داده های نظرسنجی بر اساس آنچه من آموختم متمرکز است. من دو هدف کلی برای این کتاب دارم:
1. نحوه استخراج اطلاعات عملی، روشنگر و مفید را از داده های نظرسنجی نشان دهید
2. نحوه استفاده از پایتون برای تجزیه و تحلیل داده های نظرسنجی را نشان دهید
The historical root for my professional career as a data scientist, including my own consulting company which is focused on data science in general, has been survey analysis, primarily consumer surveys in the marketing domain. My experience has run the gamut from simple consumer attitudes, opinions, and interest (AIO) surveys to complex discrete choice, market segmentation, messaging and claims, pricing, and product positioning surveys. And the purpose for these has varied from just informative market scanning to in-depth marketing mix and new product development work. These all have been for companies in a wide variety of industries such as jewelry, pharmaceuticals, household products, education, medical devices, and automotive to mention a few. I learned a lot about survey data: how to collect them, organize them for analysis, and, of course, analyze them for actionable insight and recommendations for my clients. This book is focused on analyzing survey data based on what I learned. I have two overarching objectives for this book:
1. Show how to extract actionable, insightful, and useful information from survey data
2. Show how to use Python to analyze survey data
این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.
Download: Modern Survey Analysis – Using Python for Deeper Insights
نظرات کاربران