مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب ادغام و اکتساب – درک فرآیندهای کارشناسی ارشد برای شرکت های بزرگ و متوسط

بازدید 610
  • عنوان کتاب: Mergers & Acquisitions / Understanding MA Processes for Large- and Medium-Sized Companies
  • نویسنده: Maximilian Dreher, Dietmar Ernst
  • حوزه: فرایند کارشناسی
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 148
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 1.85 مگابایت

با توجه به جهانی شدن روزافزون و بین المللی شدن بازارها، شرکت ها در هر اندازه با رقابت فزاینده ای روبرو هستند. گشایش بازارهای جدید مانند آسیا، آمریکای جنوبی یا اروپای شرقی، از بین بردن موانع سنتی ورود به بازار و اشباع بازارهای داخلی، شرکت ها را به ابتکار عمل سوق می دهد. این بزرگ نیست که کوچک را می خورد، بلکه سریع است که آهسته را می خورد (Furtner, 2011, p. 20). امروزه ادغام و اکتساب (M&A) یک ابزار ضروری مدیریت استراتژیک شرکتی برای شرکت‌های مختلف است. باور این است که به لطف رشد غیر آلی، سریعتر و قوی تر از رقبا رشد کنید. این پدیده باعث می شود که M&A نه تنها بخشی از مجموعه استاندارد مدیران شرکت ها باشد، بلکه در ذهن شرکت های متوسط ​​نیز اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. چیزی که در ابتدا یک باشگاه کشوری انحصاری برای کارآفرینان در مقیاس بزرگ بود، مدت‌هاست که توسط تصمیم‌گیرندگان در بخش SME به عنوان یک عنصر رشد مهم شناسایی شده است. کسانی که M&A را صرفاً به عنوان یک فعالیت اوقات فراغت و نه به عنوان یک وظیفه می بینند، با این ارزیابی اهمیت این ابزار را از دست می دهند. ادغام و تملک شرکت ها پروژه های بسیار پیچیده و زمان بری هستند که برای مثال با تمایلات رشد، بازسازی، یا برنامه ریزی جانشین پروری آغاز می شوند. به دلیل تأثیرات درون زا و برون زا متعدد، هیچ دو معامله M&A در سطح تفصیلی یکسان نیستند. اگرچه هیچ راه حلی برای پتنت در رابطه با ادغام یا اکتساب وجود ندارد، جهت گیری به نقاط عطف فرآیند تعیین شده به افراد درگیر در معامله کمک می کند تا شانس موفقیت را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

In view of increasing globalization and the associated internationalization of markets, companies of all sizes are facing growing competition. Opening of new markets, such as Asia, South America, or Eastern Europe, dismantling of traditional barriers to market entry, and saturation of domestic markets are pushing companies to take the initiative. It is not the big that eats the small, but the fast that eats the slow (Furtner, 2011, p. 20). Nowadays, mergers and acquisitions (M&A) are an essential instrument of strategic corporate management for various companies. The credo is to grow faster and stronger than the competition thanks to inorganic growth. The phenomenon is making M&A not only a part of the standard repertoire of corporate executives but is also becoming increasingly important in the minds of medium-sized companies. What has been initially an exclusive country club for large-scale entrepreneurs, has long since been identified by decision-makers in the SME sector as an important growth element. Those who see M&A merely as a spare-time activity and not as a duty, miss the significance of this instrument with this assessment. Company mergers and acquisitions are highly complex and time-consuming projects initiated, for example, by growth desires, restructuring, or succession planning. Due to numerous endogenous and exogenous influences, no two M&A transactions are alike at the detailed level. Although there is no patent remedy to follow in connection with a merger or acquisition, orientation to established process milestones helps those involved in the transaction to significantly increase the chances of success.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Mergers & Acquisitions

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید