مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب ریاضیات برای گرافیک کامپیوتری

بازدید 603
  • عنوان کتاب: Mathematics for Computer Graphics
  • نویسنده: John Vince
  • سال انتشار: 2022
  • حوزه: ریاضیات گرافیک
  • تعداد صفحه: 573
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 7.78 مگابایت

اولین نسخه این کتاب به عنوان بخشی از سری Essential Springer آغاز شد و شامل ده فصل و تقریباً 220 صفحه بود. این نسخه ششم و آخرین نسخه دارای بیست فصل و تقریباً 600 صفحه است. در طول نسخه‌های بین‌المللی، توصیف‌های قبلی را اصلاح و گسترش داده‌ام و فصل‌های جدیدی را در مورد موضوعاتی معرفی کرده‌ام که معتقدم مرتبط با گرافیک کامپیوتری هستند، مانند حساب دیفرانسیل و درون‌یابی، و موضوعات جدیدی که باید در مورد آنها یاد می‌گرفتم، مانند رباعی‌ها و جبر هندسی. . امیدواریم این نسخه به اندازه کافی ایده های ریاضی را بررسی کند تا اکثر افرادی که در زمینه گرافیک کامپیوتری کار می کنند راضی کند. اگرچه اولین نسخه این کتاب بر روی PCusingWORD ساده تولید شد، نسخه های بعدی با استفاده از LATEX بر روی Apple iMac تولید شد. من به همه نویسندگان نوظهور توصیه می کنم که LATEX را یاد بگیرند و از الگوهای Springer برای ایجاد اولین دستنوشته خود استفاده کنند. علاوه بر این، کامپیوترهای امروزی آنقدر سریع هستند که من اغلب به خاطر تغییر یک کاراکتر، کل کتاب را گردآوری می‌کنم – فقط 5 یا 6 ثانیه طول می‌کشد!

The first edition of this book began life as part of Springer’s Essential series and contained ten chapters and approximately 220 pages. This sixth and last edition has twenty chapters and approximately 600 pages. Over the intervening editions, I have revised and extended previous descriptions and introduced new chapters on subjects that I believe are relevant to computer graphics, such as differential calculus and interpolation, and new subjects that I had to learn about, such as quaternions and geometric algebra. Hopefully, this edition explores enough mathematical ideas to satisfy most people working in computer graphics. Although the first edition of this bookwas produced on a humble PCusingWORD, subsequent editions were produced on an Apple iMac using LATEX. I recommend to any budding authors that they should learn LATEX and use Springer’s templates to create their first manuscript. Furthermore, today’s computers are so fast that I often compile the entire book for the sake of changing a single character—it only takes 5 or 6 seconds!

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Mathematics for Computer Graphics

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید