- عنوان کتاب: Management Research / Applying the Principles of Business Research Methods
- نویسنده: Susan Rose
- حوزه: مدیریت کسب و کار
- سال انتشار: 2024
- تعداد صفحه: 1144
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 15.6 مگابایت
در نگارش ویرایش دوم کتاب، هدف ما همچنان تولید یک کتاب درسی است که منابع عملی و مفهومی مورد نیاز دانشجویانی را که پروژه تحقیقاتی در کسب و کار و مدیریت را انجام می دهند، ارائه دهد. تجربه ما به عنوان مدرس و استاد راهنما در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به ما نشان داده بود که چنین کتابی مورد نیاز است. دانش آموزان ما برای یافتن منبع واحدی تلاش کردند که بتواند به آنها در طراحی و انجام تحقیقات برای پاسخ به سؤالاتی که به آنها علاقه دارد و در عین حال که استانداردهای لازم برای یک ارزیابی دقیق تحصیلی را برآورده می کند، کمک کند. آنچه ما احساس می کردیم لازم است کتابی بود که اصول زیربنای تحقیق در کسب و کار و مدیریت را توضیح دهد و خواننده را از طریق کاربرد آنها در عمل راهنمایی کند. بنابراین هدف این کتاب برای دانشجویانی است که یک پروژه تحقیقاتی را به عنوان بخشی از یک مدرک آکادمیک یا حرفه ای در تجارت و مدیریت یا رشته های مرتبط، از مقطع کارشناسی و بالاتر در یک مدرسه بازرگانی یا موسسه مشابه انجام می دهند. این به ویژه برای دانشجویانی مناسب است که قصد دارند پروژه های تحقیقاتی خود را در سازمان یا صنعت خود انجام دهند. ما یک رویکرد بین رشته ای برای حمایت از تحقیقات در زمینه های موضوعی مختلف، صنایع مختلف و بخش های مختلف اتخاذ می کنیم. این کتاب به گونه ای طراحی شده است که در حین آماده سازی و انجام یک پروژه تحقیقاتی خوانده شود و به عنوان یک منبع مرجع در سراسر آن عمل کند. بنابراین ما فعالیتهای «گامهای بعدی» را برای راهنمایی محقق در آن سفر گنجاندهایم. علاوه بر این، منابع آنلاین گستردهای، از جمله ویدئو، در وبسایت همراه کتاب برای کمک به نکات کلیدی در فرآیند تحقیق موجود است.
In writing the second edition of our book, our aim has continued to be to produce a textbook that would provide the practical and conceptual resources needed by students undertaking a research project in business and management. Our experience as tutors and supervisors on undergraduate, master’s, and doctoral programmes had shown us that such a book was needed. Our students struggled to find a single source that could help them to design and carry out research to answer the questions that interested them whilst meeting the standards required of a rigorous academic assessment. What we felt was required was a book that explained the principles underpinning research in business and management and that guided the reader through their application in practice. This book is therefore aimed at students undertaking a research project as part of an academic or professional qualification in business and management, or related disciplines, from undergraduate level and above at a business school or similar institution. It is particularly suited to students who plan to carry out their research projects in their own organization or industry. We take an inter-disciplinary approach to support research in different subject areas, different industries, and different sectors. The book is designed to be read while preparing for and carrying out a research project and to act as a reference resource throughout. We have therefore included ‘next steps’ activities to guide the researcher on that journey. In addition, extensive online resources, including video, are available on the book’s companion website to help at key points in the research process.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Management Research / Applying the Principles of Business Research Methods
نظرات کاربران