- عنوان کتاب: Making Hybrid Working Work – A Practical Guide for Business Success
- نویسنده: Gary Cookson
- حوزه: محل کار هیبریدی
- سال انتشار: 2025
- تعداد صفحه: 297
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 14.3 مگابایت
این کتاب راهنمایی است در مورد اینکه چگونه می توان کار ترکیبی را مؤثرتر کرد، چه رهبر، مدیر، حرفه ای یا کارمند باشید. بسیاری از افرادی که به روش ترکیبی کار می کنند با مشکل مواجه شده اند. بسیاری از سازمان ها نیز با آن دست و پنجه نرم کرده اند. آنها گاهی اوقات نمی دانستند که چگونه می توانند مشاوره و پشتیبانی درست را برای کار ترکیبی ارائه دهند، و تجربه یا تخصص مناسب برای کمک به آنها را ندارند. بنابراین این کتاب راهنمای نحوه ارائه این حمایت است. این راهنمای چگونگی راهاندازی کار هیبریدی، رهبری و توسعه تیمهای هیبریدی، و افزایش تجربه افرادی است که به روش ترکیبی کار میکنند. نحوه برخورد با تصمیمات سازمانی بزرگ مورد نیاز، چگونگی اطمینان از مناسب بودن و کارآمد بودن کار به روش ترکیبی، نحوه طراحی مجدد وظایف و مشاغل، نحوه مدیریت متفاوت افراد در زمانی که همیشه در کنار آنها نیستند، نحوه استفاده بهتر از داده ها برای مدیریت عملیات تیم، و نحوه اطمینان از توسعه و عملکرد موثر تیم ها را پوشش می دهد. این کتاب به افراد حرفهای کمک میکند تا با حمایت از رهبران، مدیران، تیمها و افراد برای تطبیق کاری که انجام میدهند، نحوه کار با یکدیگر و روش طراحی سازمان، کمکهای قابلتوجهی در ایجاد کار ترکیبی داشته باشند. همچنین به خود رهبران و مدیران کمک می کند تا اعتماد به نفس انجام چنین کارهایی را ایجاد کنند. ماهیت اجباری کار از راه دور در طول همهگیری کووید-19 به این معنی بود که مزایای کار از راه دور، و بعداً ترکیبی، در کنار معایبی که میتواند به همراه داشته باشد، تجربه شد. این بازتاب واقعی این مدل های کاری نبود. با این حال، کاری که انجام داد این بود که دنیای کار را مجبور کرد تا با برخی «حقیقتهای» که قبلاً شناخته شده و قدیمی بود، روبرو شود – باورهایی مانند کار بهتر است در پنج شیفت هشت ساعته، در طول یک هفته کاری 40 ساعته انجام شود، که افراد باید به اندازه کافی نزدیک به محل کار خود زندگی کنند تا در هر روز معین به آنجا برسند و کار باید در یک مکان خاص بین زمانهای خاص انجام شود. همه اینها نادرست و در بسیاری از موارد کاملا غیر قابل اجرا بودند. این بدان معنی بود که دنیای کار بدون اینکه کسی واقعاً برای آن برنامه ریزی کند تغییر کرد. نوعی از کار ترکیبی برای بسیاری از سازمانها عادی خواهد شد، و بنابراین ما میتوانیم چیزی بزرگتر، چیزی بهتر از کار حضوری یا کار از راه دور بسازیم، چیزی که بهترینهای هر دو جهان را گرد هم میآورد اما به نوعی بیشتر از مجموع اجزای آن – کار ترکیبی است. اما کار ترکیبی را نمی توان به شانس واگذار کرد. افراد، تیم ها و سازمان ها بیشتر از طریق شانس می توانند موفق شوند تا قضاوت، اما چرا این ریسک را بپذیریم؟ کار ترکیبی چیزی بیش از تصمیم گیری خودسرانه است که افراد می توانند برخی روزها را از راه دور و روزهای دیگر را در محل کار کنند، به یک رویکرد ساختاریافته و مدنظر برای تعریف مجدد کار و نحوه انجام آن نیاز دارد. اگر به شانس واگذار شود، مزایای قابل توجهی که برای همه ذینفعان وجود دارد خارج از درک باقی می ماند. این کتاب برای کسانی است که میخواهند گامهای بزرگ و مطمئنی به دنیای کار هیبریدی بردارند. این کتاب همچنین برای کسانی است که در مورد آینده و کاری که باید انجام دهند مطمئن نیستند و میخواهند راهنمایی عملی در مورد کارهای متفاوت انجام دهند. این شامل مطالعات موردی و نمونههایی از سازمانهای مستقر در سرتاسر جهان است که نشان میدهد چگونه افراد، تیمها، رهبران، مدیران و سازمانها با کار ترکیبی سازگار شدهاند – چه با موفقیت و چه ناموفق. این پژوهش از تحقیقاتی که مقیاس چالش ها را بررسی می کند و دارای بینش های بسیاری از متفکران برجسته در مورد دنیای کار است، در کنار تحقیقات آکادمیک که آنچه ممکن است را برجسته می کند. این کتاب راههایی را بررسی میکند که در آن رهبران و مدیران تیمهای ترکیبی باید در مورد طراحی شغل، روابط تیمی، ترتیبات مدیریت فردی، استفاده از دادهها برای جمعآوری شواهد و تصمیمگیری، حل مشکلات و کنار آمدن با ظهور، و تعبیه اصول کار ناهمزمان در سازمان فکر کنند. همچنین بررسی خواهد کرد که آیا دور شدن از یک هفته کاری استاندارد پنج روزه ممکن است، مطلوب است یا خیر و – با این فرض که می تواند باشد – چگونه می توان چنین چیزهایی را در سازمان هایمان به کار انداخت. بسیاری از افراد متخصص و بسیاری از رهبران و مدیران در سازمان ها به شدت تحت تأثیر حس و سرعت فزاینده تغییر در دنیای کار هستند. همه اینها به درک این نکته اشاره دارد که باید کارها را متفاوت انجام داد – اما بسیاری این سوال را مطرح کرده اند که از کجا شروع کنیم؟ از اینجا شروع می کنیم.
This book is a guide on how to make hybrid working work more effectively, whether you are a leader, a manager, a people professional or an employee. Many people who work in a hybrid way have struggled. Many organizations have struggled with it too. They have sometimes not known how to give the right advice and support to make hybrid working work, not having the right experiences or expertise to draw upon to help. This book is therefore a guide on how to deliver this support. It is a how-to guide on all aspects of setting up hybrid working, leading and developing hybrid teams, and enhancing the experience of those working in a hybrid way. It covers how to tackle the big organizational decisions needed, how to ensure the work itself is suitable and workable in a hybrid way, how to redesign tasks and jobs, how to manage individuals differently when not co-located with them all the time, how to use data better to manage the operations of the team, and how to ensure teams develop and perform effectively. This book will help people professionals make significant contributions to making hybrid working work, by supporting leaders, managers, teams and individuals to adapt the work they do, the way they work together and the way the organization is designed. It will also help leaders and managers themselves to develop the confidence to do such things. The enforced nature of remote working during the Covid-19 pandemic meant that the advantages of remote, and later hybrid, working were experienced alongside the disadvantages it can bring. It was not a true reflection of these working models. However what it did do was force the world of work to confront some previously held, long-standing ‘truths’ – beliefs such as work is best done in five shifts of eight hours, across a 40-hour working week, that people needed to live close enough to their place of work to get there on any given day and that work had to be done in one specific location between specific times. These were all proven untrue and, in many cases, completely unworkable. This meant that the world of work changed without anyone really planning for it to. Some form of hybrid working will become normal for many organizations, and therefore we could craft something bigger, something better, than either face-to-face working or remote working, something that brings together the best of both worlds but is somehow greater than the sum of its parts – hybrid working. But hybrid working cannot be left to chance. Individuals, teams and organizations could succeed more through luck than judgement, but why take that risk? Hybrid working is more than just arbitrarily deciding that people can work some days remotely and other days on site, it requires a structured, considered approach to redefining what work is and how it is done. Left to chance, the significant advantages to all stakeholders would remain out of grasp. This book is for those who want to take big, confident strides into the world of hybrid working. The book is also for those who are unsure about the future and what to do, and who want some practical guidance about what to do differently. It has case studies and examples, from organizations based across the world, showing how individuals, teams, leaders, managers and organizations have adapted to hybrid working – both successfully and unsuccessfully. It draws on research that explores the scale of the challenges and holds many insights from leading thinkers on the world of work, alongside academic research that highlights what could be possible. It explores the ways in which leaders and managers of hybrid teams need to think about job design, team relationships, individual management arrangements, using data to gather evidence and make decisions, solve problems and cope with the rise of, and embed the principles of, asynchronous working within the organization. It will also explore whether moves away from a standard five-day working week are possible, desirable and – on the assumption that they could be – how to make such things work in our organizations. Many people professionals, and many leaders and managers in organizations, are heavily influenced by a growing sense and pace of change in the world of work. All this points towards the realization of having to do things differently – but many will have asked the question, where do we start? We start here.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Making Hybrid Working Work
نظرات کاربران