- عنوان کتاب: Learn Python the right way
- نویسنده: Ritza
- حوزه: برنامه نویسی پایتون
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 457
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 4.40 مگابایت
در سال 1999، آزمون علوم رایانه (AP) هیئت مدیره دانشگاه برای اولین بار به زبان C++ برگزار شد. مانند بسیاری از دبیرستان های سراسر کشور، تصمیم برای تغییر زبان تأثیر مستقیمی بر برنامه درسی علوم کامپیوتر در دبیرستان یورک تاون در آرلینگتون، ویرجینیا، جایی که من در آنجا تدریس می کنم، داشت. تا این مرحله، پاسکال زبان آموزشی هم در دوره های سال اول و هم در دوره های AP بود. با توجه به رویه گذشته مبنی بر اینکه دانش آموزان دو سال با یک زبان آشنا شوند، تصمیم گرفتیم در سال تحصیلی 98-1997 در دوره اول به ++C تغییر دهیم تا با تغییرات هیئت کالج همگام باشیم. دوره AP سال بعد. دو سال بعد، من متقاعد شدم که C++ انتخاب نامناسبی برای معرفی دانش آموزان به علوم کامپیوتر است. در حالی که مطمئناً یک زبان برنامه نویسی بسیار قدرتمند است، اما یادگیری و آموزش آن نیز بسیار دشوار است. من متوجه شدم که دائماً با سینتکس دشوار C++ و روشهای متعدد انجام کارها درگیر هستم و در نتیجه بسیاری از دانشآموزان را بی دلیل از دست میدادم. من که متقاعد شده بودم باید زبان بهتری برای کلاس سال اول ما وجود داشته باشد، به دنبال جایگزینی برای C++ بودم. من به زبانی نیاز داشتم که روی ماشینهای آزمایشگاه گنو/لینوکس ما و همچنین پلتفرمهای ویندوز و مکینتاش که اکثر دانشآموزان در خانه دارند اجرا شود. میخواستم نرمافزار رایگان باشد تا دانشآموزان بدون توجه به درآمدشان بتوانند از آن در خانه استفاده کنند. من زبانی می خواستم که توسط برنامه نویسان حرفه ای استفاده شود و زبانی که یک جامعه توسعه دهندگان فعال در اطراف آن وجود داشته باشد. باید از برنامه نویسی رویه ای و شی گرا پشتیبانی می کرد. و مهمتر از همه، یادگیری و آموزش آن باید آسان باشد. وقتی انتخابها را با در نظر گرفتن این اهداف بررسی کردم، پایتون به عنوان بهترین کاندید برای این شغل برجسته شد. از یکی از شاگردان با استعداد یورکتاون، مت آرنز، خواستم پایتون را امتحان کند. در عرض دو ماه او نه تنها زبان را یاد گرفت، بلکه برنامه ای به نام pyTicket نوشت که به کارکنان ما امکان می داد مشکلات فناوری را از طریق وب گزارش کنند. من میدانستم که مت نمیتوانست برنامهای در این مقیاس را در مدت زمان کوتاهی در C++ به پایان برساند، و این موفقیت، همراه با ارزیابی مثبت مت از پایتون، نشان داد که پایتون راهحلی است که من به دنبال آن بودم.
In 1999, the College Board’s Advanced Placement (AP) Computer Science exam was given in C++ for the first time. As in many high schools throughout the country, the decision to change languages had a direct impact on the computer science curriculum at Yorktown High School in Arlington, Virginia, where I teach. Up to this point, Pascal was the language of instruction in both our first-year and AP courses. In keeping with past practice of giving students two years of exposure to the same language, we made the decision to switch to C++ in the first year course for the 1997-98 school year so that we would be in step with the College Board’s change for the AP course the following year. Two years later, I was convinced that C++ was a poor choice to use for introducing students to computer science. While it is certainly a very powerful programming language, it is also an extremely difficult language to learn and teach. I found myself constantly fighting with C++’s difficult syntax and multiple ways of doing things, and I was losing many students unnecessarily as a result. Convinced there had to be a better language choice for our first-year class, I went looking for an alternative to C++. I needed a language that would run on the machines in our GNU/Linux lab as well as on the Windows and Macintosh platforms most students have at home. I wanted it to be free software, so that students could use it at home regardless of their income. I wanted a language that was used by professional programmers, and one that had an active developer community around it. It had to support both procedural and object-oriented programming. And most importantly, it had to be easy to learn and teach. When I investigated the choices with these goals in mind, Python stood out as the best candidate for the job. I asked one of Yorktown’s talented students, Matt Ahrens, to give Python a try. In two months he not only learned the language but wrote an application called pyTicket that enabled our staff to report technology problems via the Web. I knew that Matt could not have finished an application of that scale in so short a time in C++, and this accomplishment, combined with Matt’s positive assessment of Python, suggested that Python was the solution I was looking for.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Learn Python the right way
نظرات کاربران