- عنوان کتاب: lean product management
- نویسنده/انتشارات: Mangalam Nandakumar
- حوزه: مدیریت محصول
- سال انتشار: 2018
- تعداد صفحه: 319
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 13.9 مگابایت
مدیران محصول باید این مهارت را داشته باشند که بین یک نمای تار 30000 فوتی و یک نمای ریز از نمای نزدیک قدم بگذارند. امروزه کسب و کارها برای نوآوری در حال رقابت هستند. هزینه دیگر محدودیت نیست. اعدام است. زمانی که مزیت رقابتی برای کسبوکار مهم است، رضایت مشتری غیرقابل مذاکره است، فرصتهای تاثیرگذاری فراوان است، مدیران محصول باید هر روز استراتژی خود را بداههنویسی کنند. نیاز به چابک بودن در مورد پاسخ دادن به بازخورد انتزاعی از یک بازار همیشه در حال تغییر است. این کتاب در مورد یافتن هوشمندانهترین راه برای ساختن یک محصول مبتنی بر تأثیر است که میتواند ارزشی را به مشتریان ارائه دهد و نتایج کسبوکار را هنگام کار تحت محدودیتهای داخلی و خارجی برآورده کند. هنگام شروع یک محصول جدید، تشخیص اینکه کدام ایده محصول را باید دنبال کرد، می تواند بسیار سخت باشد. آیا معیاری عینی برای مقایسه ارزش یک ایده وجود دارد؟ چگونه میتوانیم تعامل از همه جنبههای کسبوکار را برای ایجاد یک تجربه محصول نهایی تأثیرگذار فاکتور کنیم؟ این کتاب مفهوم سرمایه گذاری در نتایج کلیدی کسب و کار را به عنوان بخشی از استراتژی محصول معرفی می کند. می تواند به جلب سرمایه گذاری ذینفعان در اجرای یک ایده کمک کند. این کتاب یک راهنمای مفید برای مدیران محصول و برای هر کسی است که توسعه محصول جدیدی را آغاز می کند تا استراتژی محصول خود را با نتایج تجاری و تأثیر مشتری هماهنگ کند.
Product managers need to have the skill to step between a blurry 30,000 feet view and a close-up fine-grained view. Today, businesses are competing to innovate. Cost is no longer the constraint. Execution is. When competitive advantage for business is paramount, customer delight is non-negotiable, opportunities for impact are abound, product managers have to improvise on their strategy every day. The need to be Agile is about responding to abstract feedback from an ever shifting market. This book is about finding the smartest way to build an Impact Driven Product that can deliver value to customers and meet business outcomes when operating under internal and external constraints. When starting on a new product, it can be quite hard to determine which product idea to pursue. Is there an objective metric to compare an idea’s value? How can we factor engagement from all aspects of the business to create an impactful end-to-end product experience? The book introduces the concept of investing in Key Business Outcomes as part of the product strategy. It can help elicit the stakeholder’s investment in the execution of an idea. The book is a handy guide for product managers and to anyone embarking on a new product development to align their product strategy with business outcomes and customer impact.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: lean product management
نظرات کاربران