- عنوان کتاب: Effective Brand Building – Unlock growth with strategy, insights, and measurement
- نویسنده: Andrew Geoghegan
- حوزه: برند سازی
- سال انتشار: 2025
- تعداد صفحه: 265
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 2.60 مگابایت
این کتاب عالی اینجاست تا به شما کمک کند. مهم نیست که چه ابزارهای فناوری بازاریابی جدید ظهور می کنند، شما باید اصول زیربنایی ورودی هایی را که به طرح برند وارد می کنید درک کنید و خروجی ها را برای اعتبار و توانایی آنها برای اجرا در یک محیط واقعی بازار تجزیه و تحلیل کنید. زمان صرفه جویی شده در پردازش داده ها باید در بینش عمیق تر، کار خلاقانه تر و نوآوری بیشتر سرمایه گذاری شود. بهعنوان بازاریاب، تغییر در هسته اصلی ما است. ما باید سازمانهایمان را رهبری کنیم و برندها و مصرفکنندگان را در قلب هر کاری که انجام میدهیم قرار دهیم. ما باید با آنچه که می توانیم کنترل کنیم مقابله کنیم و بی رحمانه روی آنچه مهم است تمرکز کنیم. کتاب اندرو به شما کمک می کند کنترل را در دست بگیرید و روی آنچه واقعاً برای رشد اهمیت دارد تمرکز کنید. او همیشه یک دوراندیش بوده است و میتوانست ببیند که از آنجایی که بازاریابان به طور فزایندهای تحت تأثیر دادهها قرار میگیرند، به منبعی نیاز دارند که بتواند همه چیز را به چیزی که واقعاً تفاوت ایجاد میکند بازگرداند. تجربه عمیق، عمل گرایی و دلسوزی او برای چالشی که بازاریابی مدرن با آن مواجه است کمک بزرگی در دنیای داده های مغرضانه، هیستری در مورد خطرات هوش مصنوعی و کاهش توانایی ایجاد بینش واقعی مصرف کننده است، همانطور که فقط انسان ها می توانند. این کتاب اصول رفتار، تقاضا و بینش مصرف کننده را روشن می کند. این به شما کمک می کند ماهیت سازمان و تأثیر آن بر نقش خود به عنوان یک رهبر بازاریابی را درک کنید. این شما را در تنظیم جاه طلبی های جسورانه برند، انتخاب های رشد، ایجاد برنامه های جامع، و اندازه گیری و بهبود تلاش های خود سال به سال راهنمایی می کند. به طور خلاصه، این شما را به یک بازاریاب بهتر تبدیل می کند. من از صمیم قلب با تحریک اندرو موافقم – که اختصاص دادن حتی اندکی از زمان به تفکر با کیفیت در مورد استراتژی برند، بینش مصرف کننده و اندازه گیری به تمرکز زمان و انرژی شما بر روی تأثیرگذارترین زمینه ها کمک می کند. این بدون شک اطمینان، شادی و موفقیت بیشتری را برای شما، تیم و برندهایتان به ارمغان می آورد.
This excellent book is here to help. No matter what new marketing tech tools emerge, you must understand the fundamentals underlying the inputs you feed into a brand plan and analyse outputs for validity and their ability to be executed in a real market setting. The time saved in data processing should be invested in deeper insights, more creative work, and greater innovation. As marketers, navigating change is at our core. We must lead our organizations and put brands and consumers back at the heart of everything we do. We must tackle what we can control and focus ruthlessly on what matters. Andrew’s book helps you take control and focus on what truly matters for growth. He has always been a far-sighted visionary and could see that as marketers are increasingly overwhelmed by data, they needed a resource that could strip things back to what truly makes a difference. His deep experience, pragmatism, and compassion for the challenge facing modern marketing are a huge help in a world of biased data, hysteria over the dangers of AI, and a decrease in the ability to generate real consumer insight, as only humans can. This book clarifies the fundamentals of consumer behaviour, demand, and insights. It helps you understand your organization’s nature and its impact on your role as a marketing leader. It guides you in setting bold brand ambitions, making growth choices, creating holistic plans, and measuring and improving your efforts year after year. In short, it makes you a better marketer. I wholeheartedly agree with Andrew’s provocation – that dedicating even a small amount of time to quality thinking on brand strategy, consumer insights, and measurement will help focus your time and energy on the most impactful areas. This will undoubtably bring more certainty, joy, and success to you, your team, and your brands.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Effective Brand Building
نظرات کاربران