- عنوان: Educational Data Analytics for Teachers and School Leaders
- نویسنده: Sofia Mougiakou
- حوزه: تحلیل داده
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 249
- زبان اصلی انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 12.5 مگابایت
تجزیه و تحلیل داده های آموزشی (EDA) با مزایای قابل توجهی برای افزایش پشتیبانی آموزشی شخصی سازی شده بر اساس تقاضا از زبان آموزان فردی و همچنین طراحی مجدد دوره های بازتابی برای دستیابی به تجربیات آموزشی معتبرتر، یادگیری و ارزیابی ادغام شده با وظایف واقعی کار محور نسبت داده شده است. در نتیجه، اکثر سیستم های مدیریت دوره در حال حاضر از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده های آموزشی استفاده می کنند. با این حال، این ابزارها هنوز به طور گسترده مورد استفاده قرار نمیگیرند، زیرا شایستگیهای کم سواد دادههای آموزشی (EDL) متخصصان آموزش که میتوانند از آنها استفاده کنند (یعنی معلمان K12 مدل کلاس درس معکوس را در تدریس خود اتخاذ میکنند و رهبران مدرسه از دادههای آموزشی برای حمایت از تصمیم استفاده میکنند). -ساخت). علاوه بر این، محیطهای یادگیری آنلاین و عملکرد و ارزیابی مبتنی بر دادههای آموزشی چالشهایی مانند مسائل و پیامدهای اخلاقی را بهویژه از نظر حریم خصوصی، امنیت دادهها و رضایت آگاهانه ایجاد میکند که باید از طریق سیاستهای اخلاقی شفاف و تعریفشده و کدهای شیوهها مورد توجه قرار گیرد. . به ویژه امروزه، در حالی که همه گیری کووید-19 در سراسر جهان در حال گسترش است، آموزش از راه دور اضطراری به واقعیت جدیدی برای آموزش مدارس در سراسر جهان تبدیل شده است. متعاقباً، دادههای آموزشی، که ردپای دادهای غنی است که دانشآموزان از طریق تعاملات خود در محیطهای یادگیری دیجیتال تولید میکنند، به طور تصاعدی افزایش یافته است. این بحران بیسابقه، تقاضای فوری همه متخصصان آموزش و پرورش، از جمله معلمان و رهبران مدارس، را برای بازآفرینی محیطهای آموزشی و یادگیری خود مطرح کرده است. تجزیه و تحلیل داده های آموزشی (EDA) به عنوان یک عامل کلیدی برای استفاده از فرصت ها – از طریق استفاده از داده های آموزشی تولید شده در طول آموزش و یادگیری (از جمله ارزیابی) – برای حمایت بهتر از فراگیران در دوره های آنلاین و ترکیبی شناسایی شده است. برای این منظور، “ضرورت ارتقاء مهارت” شایستگی های جامع EDL به عنوان یک نیاز فوری برای حمایت از آموزش و آموزش خلاق، انعطاف پذیر و فراگیر در درازمدت شناخته شده است، و اهمیت تصمیم گیری مربیان بر اساس داده ها و شواهد را برجسته می کند. با هدف افزایش اثربخشی و کارایی سیستمهای آموزشی، حتی فراتر از دورههای آموزش اضطراری مانند بحرانهای بهداشت عمومی یا بلایای طبیعی. هدف این کتاب حمایت از توسعه شایستگیهای اصلی برای تجزیه و تحلیل دادههای آموزشی آموزش و یادگیری آنلاین و ترکیبی است.
Educational Data Analytics (EDA) have been attributed with significant benefits for enhancing on-demand personalised educational support of individual learners as well as reflective course (re)design for achieving more authentic teaching, learning and assessment experiences integrated into real work-oriented tasks. As a result, most Course Management Systems are now incorporating Educational Data Analytics tools. However, these tools are still not widely used because of the low Educational Data Literacy (EDL) competences of the education professionals that could be using them (i.e. K12 teachers adopting the flipped classroom model in their teaching and school leaders leveraging educational data to support decision-making). Furthermore, online learning environments and education data-driven practice and assessment raise challenges such as ethical issues and implications, especially in terms of privacy, security of data and informed consent that should be addressed via transparent and well-defined ethical policies and codes of practices.
Particularly nowadays, as the Covid-19 pandemic continues to unfold around the world, emergency remote teaching has become the new reality for school educa¬tion around the world. Subsequently, educational data, which is the rich data foot¬print that students generate through their interactions in digital learning environments, has increased exponentially. This unprecedented crisis has brought to the forefront the urgent demand for all education professionals, including schoolteachers and leaders, to reinvent their teaching and learning environments. Educational Data Analytics (EDA) has been identified as a key enabler to seize the opportunities – through the use of educational data generated during teaching and learning (includ¬ing assessment) – for better supporting learners in online and blended courses. To this end, the “upskilling imperative” of comprehensive EDL competences has been recognised as an immediate need to support creative, flexible and inclusive educa¬tion and training in the long term, highlighting the importance for educators to ground decisions based on data and evidence aiming to boost the effectiveness and the efficiency of the education systems, even beyond the periods of emergency education such as public health crises or natural disasters.
This book aims to support the development of core competences for Educational Data Analytics of online and blended teaching and learning.
این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.
Download: Educational Data Analytics for Teachers and School Leaders
نظرات کاربران