این کتاب یک تمرین تحلیلی خلاق (CAP) (ریچاردسون، 2000) از یک پروژه تحقیقاتی دکترا است. این منظره ای از مناطق اوتیسم، کودکی و ناتوانی است که در آن با کودکان و خانواده ها سرگردان بودم. این کتاب دارای ویژگیهای بارز یک کتاب است، اگرچه شاید با شرایط کمتر متعارف به دلیل مفهوم CAP آن هم به عنوان فرآیند و هم به عنوان محصول (ibid). لینکلن و گوبا (2005) CAP را چنین توضیح می دهند: متن هایی که به دنبال شکستن دوتایی بین علم و ادبیات، به تصویر کشیدن تضاد و حقیقت تجربه بشری، شکستن قوانین در خدمت نشان دادن، حتی تا حدی، هستند که چگونه انسان های واقعی با هر دو حقیقت ابدی وجود انسان کنار می آیند. و ناراحتی ها و مصیبت های روزمره زندگی در آن وجود. (ص 211)
This book is a Creative Analytic Practice (CAP) (Richardson, 2000) of a doctoral research project. It is a landscape of the terrains of autism, childhood and dis/ability over and in which I wandered with children and families. It bears the hallmarks of a book, though perhaps on less conventional terms due to its CAP conception as both process and product (ibid). Lincoln and Guba (2005) explain CAP as:
Texts that seek to break the binary between science and literature, to portray the contradiction and truth of human experience, to break the rules in the service of showing, even partially, how real human beings cope with both the eternal verities of human existence and the daily irritations and tragedies of living that existence. (p. 211)
این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.
نظرات کاربران