- عنوان کتاب: Digital Branding
- نویسنده: Daniel Rowles
- حوزه: برند سازی
- سال انتشار: 2025
- تعداد صفحه: 241
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 17.0 مگابایت
«آگاهی از برند» بهانهای است که بازاریابان وقتی ارزش کاری را که انجام میدهند نمیدانند استفاده میکنند. اگر از آنها این سوال پرسیده شود که “این کمپین رسانه های اجتماعی چگونه بر تجارت تأثیر می گذارد؟” و پاسخ این است که “برای آگاهی از برند خوب است”، به طور کلی به این معنی است که آنها سرنخی ندارند. در دنیای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی (AI)، صدا و ویدئوی عمیق جعلی و سطوح عظیمی از اخبار جعلی، ایجاد برندهای قابل اعتماد هرگز مهمتر از این نبوده است. بسیاری از ما چیزهایی را به صورت آنلاین با تسهیلات پرداخت کارت اعتباری نمی فروشیم. اکثر مشاغل دارای معاملات فروش هستند که در آن فروش در جایی غیر از وب سایت خود ما انجام می شود. بنابراین، تعیین میزان بازگشت سرمایه (ROI) برای فعالیت دیجیتالی که انجام میدهیم بسیار سخت است (مخصوصاً زمانی که رسانههای اجتماعی را درگیر میکنیم). «ساخت برند» یا «آگاهی از برند» اصطلاحاتی هستند که اغلب به عنوان هدف برای کاری استفاده میشوند که در آن اهداف واقعی مشخص نیست. این کتاب قصد دارد ابهام زدایی کند که برند واقعاً در یک دنیای دیجیتال است، نشان دهد که چه کاری برای نتیجه نهایی انجام می دهد، چگونه می توان به آن دست یافت و مهمتر از همه، چگونه می توان آن را اندازه گیری و بهبود بخشید. این کتاب به شما کمک می کند تا یک چارچوب قوی برای برنامه ریزی، اجرا و اندازه گیری اثربخشی کمپین های دیجیتال خود بسازید. این بدان معنی است که شما می توانید یک استراتژی دیجیتال قابل اندازه گیری بر اساس اهداف روشن ایجاد کنید.
‘Brand awareness’ is an excuse used by marketers when they don’t know the value of what they are doing. If they are asked the question ‘how does that social media campaign impact the business?’ and the answer is ‘it’s good for brand awareness’, then it generally means they haven’t got a clue. In a world of artificial intelligence (AI) generated content, deepfake audio and video, and huge levels of fake news, creating trusted brands has never been more important. Most of us don’t sell things online with a credit card payment facility. Most businesses have sales transactions in which the sale takes place somewhere other than our own website. It is therefore very hard to work out what the return on investment (ROI) is for the digital activity we carry out (particularly when we involve social media ). ‘Brand building’ or ‘brand awareness’ are terms that are often used as the objective for work where the true objectives are not clear. This book aims to demystify what brand actually is in a digital world, to show what it is doing for the bottom line, how it can be achieved and, most importantly, how it can be measured and improved. This book will help you to build a robust framework for planning, implementing and measuring the effectiveness of your digital campaigns. This will mean that you are able to develop a measurable digital strategy based on clear objectives.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Digital Branding
نظرات کاربران