- عنوان کتاب: Designing Learning for Multimodal Literacy / Teaching Viewing and Representing
- نویسنده/انتشارات: Fei-Victor-Lim,-Lydia-Tan-Chia
- حوزه: یادگیری
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 170
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 4.91 مگابایت
طراحی یادگیری برای سواد چندوجهی نیاز به طراحی یادگیری برای سواد چندوجهی را در دنیایی که به طور فزاینده ای از رسانه های چاپی و دیجیتال اشباع می شود، برطرف می کند. در عصر حاضر، ارتباطات و تعاملات در رسانه های اجتماعی به ندرت تنها با زبان انجام می شود، اما اغلب با ایموجی ها، تصاویر و ویدئوها همراه است و به صورت چندوجهی معنا می بخشد. جوانان، از جمله کودکان، نیز به طور فزاینده ای در ساختن ویدئوهایی از خود، ایده ها و تجربیاتشان به عنوان بخشی از فعالیت های سوادآموزی خارج از مدرسه فعال هستند. به ویژه، برای معلمان زبان، تغییرات کنونی در جهان ما مستلزم آن است که معلمان آنچه را که تدریس می کنند و چگونه می توانند به طور معنادار و مؤثر به دانش آموزان در کلاس های خود آموزش دهند، دوباره بررسی کنند. آلدن در 8 سالگی موزیک ویدیوی رپ خود را ساخت و آن را با جهان به اشتراک گذاشت. او اشعار خود را نوشت و آن را در برابر موسیقی هایی که از یک سایت دانلود موسیقی ریمیکس و مشبک ساخته بود تنظیم کرد. الدن امروز در کلاس شماست. به عنوان معلم او چه چیزی به او یاد می دهید؟ چگونه او را درگیر می کنید؟ آلدن، و کودکانی مانند او، الهامبخش این هستند که چرا نویسندگان این کتاب را نوشتهاند. زمان در حال تغییر و تغییر یادگیرندگان از مربیان خواسته است که به طور مستمر در مورد آنچه و چگونه معلمان به دانش آموزان خود آموزش می دهند فکر کنند – تا اطمینان حاصل کنند که یادگیری در مدرسه مرتبط، قابل ارتباط است و آنها را برای دنیای آینده آماده می کند. کتاب لیم بیان میکند که چگونه معلمان میتوانند یادگیری را برای سواد چندوجهی طراحی کنند. این نتیجه همکاری بین یک محقق آموزشی و یک توسعهدهنده برنامه درسی است و منابع عملی را برای پزشکان ارائه میکند، اما همچنین اصول و ملاحظات مبتنی بر تمرین را با طیف وسیعی از دانشجویان طراحی میکند تا دانشگاهیان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی را آگاه و الهام بخشد.
Designing Learning for Multimodal Literacy addresses the need to design learning for multimodal literacy in a world that is increasingly saturated with print and digital media. In the current age, communication and interactions on social media are seldom made with language alone but are often accompanied with emojis, images, and videos, making meanings multimodally. Young people, including children, are also increasingly active in making videos of themselves, their ideas, and their experiences as part of their out-of-school literacy activities. In particular, for language teachers, the present shifts in our world require that teachers re-examine what they teach and how they can meaningfully and effectively teach the students in their classes today. At 8 years old, Alden created his own rap music video and shared it with the world. He wrote his own lyrics and set it against the music he remixed and meshed from a music download site. Alden is in your classroom today. As his teacher, what would you teach him? How would you engage him? Alden, and children like him, is the inspiration for why the authors have written this book. The changing times and changing learners place a demand on educators to continually reflect on what and how teachers are teaching their students – to ensure that learning in school remains relevant, relatable, and prepares them for the world of the future. Lim’s book outlines how teachers can design learning for multimodal literacy. It is a result of a collaboration between an educational researcher and a curriculum developer, and offers practical resources for practitioners but also design principles and considerations based on practice with a range of students to inform and inspire academics and postgraduate students.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران