- عنوان کتاب: Corporate Social Responsibility and Sustainability From Values to Impact
- نویسنده: Katarzyna-Bachnik,-Magdalena-Kaźmierczak
- حوزه: مسوولیت اجتماعی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 261
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 10.7 مگابایت
هدف این کتاب ارائه جنبههای نظری و عملی منتخب مسئولیت اجتماعی و پایداری شرکتها، با تأکید ویژه بر سفر (گذر) از ارزشها به تأثیر است. ارزش ها نقش مهمی در دنیای تجارت دارند و رویکرد مسئولانه سازمان ها را شکل می دهند. با این حال، چالش های مبرم و هنوز حل نشده امروزی به وضوح نشان می دهد که اختلافات قابل توجهی بین اعلامیه های سازمان ها در مورد ارزش ها و تأثیر واقعی آنها وجود دارد. همهگیری COVID-19، جهانیسازی 4.0، فاجعه آب و هوایی، و چالشهای مورد تاکید SDGها، محیط جدیدی را تشکیل میدهند که سازمانهای معاصر با آن مواجه هستند. در واقع تجارت بخشی از مشکل و همچنین راه حل است. لازم است به سرعت و به طور موثر برای اقدام با در نظر گرفتن قدرت کسب و کار مسئول در ایجاد مشترک زندگی انسانی و محیط زیست، فشار وارد شود. هم ملاحظات نظری و هم مطالعات مبتنی بر عمل ارائه شده در این مقاله سهم قابل توجهی در تئوری و عمل مدیریت دارند. کتاب بسط و غنیسازی دانش موجود در زمینه مدیریت مسئولیتپذیر اجتماعی در سازمانها است. مسئولیت اجتماعی و پایداری شرکتی برای دانشگاهیان، محققان و دانشجویان پیشرفته در زمینه های کسب و کار و مدیریت، به ویژه کسانی که به تلاقی مدیریت و مسئولیت اجتماعی و پایداری علاقه مند هستند، و کسانی که بر تأثیر فعالیت های تجاری بر محیط زیست متمرکز هستند، ارزشمند خواهد بود.
The aim of this book is to present selected theoretical and practical aspects of corporate social responsibility and sustainability, with particular emphasis on the journey (transition) from values to impact. Values play an important role in business world, and they shape the responsible approach of organizations. However, pressing and still unresolved challenges of the present day show evidently that there exist significant discrepancies between organizations’ declarations on values and their real impact. COVID-19 pandemic, Globalization 4.0, climate catastrophe, and challenges emphasized by SDGs constitute the new environment that contemporary organizations face. In effect business is part of the problem and a solution as well. It is necessary to quickly and effectively push for action taking into account the power of responsible business to co-create human live and environment. Both the theoretical considerations and the practice-based studies presented in this monograph make a significant contribution to the theory and practice of management. The book is an extension and enrichment of the existing knowledge in the field of socially responsible management in organizations. Corporate Social Responsibility and Sustainability will be of value to academics, researchers, and advanced students in the fields of business and management, especially those interested in the intersection of management and CSR and sustainability, and those focusing the impact that business activities have on the environment.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Corporate Social Responsibility and Sustainability From Values to Impact
نظرات کاربران