مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب تحلیل راهبردی معاصر

بازدید 365
  • عنوان کتاب: CONTEMPORARY STRATEGY ANALYSIS
  • نویسنده/انتشارات: ROBERT M. GRANT
  • حوزه: مدیریت راهبردی
  • سال انتشار: 2019
  • تعداد صفحه: 675
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 9.87 مگابایت

تحلیل استراتژی معاصر، مدیران و دانشجویان مدیریت را با مفاهیم و چارچوب های مورد نیاز برای تصمیم گیری استراتژیک بهتر مجهز می کند. هدف من یک متن استراتژی است که نشان دهنده پویایی و دقت فکری این حوزه مدیریتی است که به سرعت در حال توسعه است و مسائل استراتژی را که امروزه شرکت ها با آن مواجه هستند در نظر می گیرد. تحلیل استراتژی معاصر تلاش می کند تا هم دقیق و هم مرتبط باشد. در حالی که تجسم آخرین تفکر در زمینه استراتژی، هدف آن است که برای دانش آموزان با زمینه های مختلف و با سطوح مختلف تجربه قابل دسترسی باشد. من با ترکیب وضوح نمایش، تمرکز بر مبانی ارزش آفرینی و تأکید بر عملی بودن به این دسترسی دست پیدا می کنم. این ویرایش دهم تمرکز کتاب را بر وظایف اساسی استراتژی حفظ می‌کند: شناسایی منابع عملکرد برتر تجاری و تدوین و اجرای استراتژی که از این منابع عملکرد برتر بهره‌برداری کند. در عین حال، محتوای کتاب برای انعکاس تحولات اخیر در محیط کسب و کار و در تحقیقات استراتژی بازنگری شده است. ویژگی های متمایز ویرایش دهم عبارتند از: ●● راهنمایی صریح تر در مورد نحوه به کارگیری ابزارهای استراتژی برای تجزیه و تحلیل موقعیت های استراتژیک و توسعه توصیه های استراتژی. به طور خاص رجوع کنید به: “به کارگیری تحلیل استراتژی” در فصل 1، “به کارگیری تحلیل عملکرد در عمل” در فصل 2، “استفاده از تحلیل صنعت برای توسعه استراتژی” در فصل 3، و “توسعه پیامدهای استراتژی” [از تجزیه و تحلیل منابع و قابلیت‌ها] در فصل 5. ●● تأکید بیشتر بر استراتژی‌سازی در شرایط تغییرات تکنولوژیکی – به‌ویژه در بازارهای دیجیتال که در آن تجزیه و تحلیل استراتژی باید مکمل‌ها، اثرات جانبی شبکه، رقابت مبتنی بر پلت‌فرم و کاربرد مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه در کسب‌وکارهای پیچیده را در نظر بگیرد. اکوسیستم ها (به فصل های 4، 8 و 9 مراجعه کنید). ●● ادغام منافع ذینفعان و مسئولیت اجتماعی شرکت در دیدگاه شرکت به عنوان نهادی برای ایجاد ارزش (فصل 2). ●● رویکرد به روز شده برای اجرای استراتژی. با حفظ رویکرد یکپارچه برای تدوین استراتژی و اجرای استراتژی، فصل های 6، 8 و 13 یک رویکرد سیستماتیک برای اجرای استراتژی ارائه می دهد که نقش قابلیت های سازمانی و توسعه قابلیت ها در هدایت تخصیص منابع، و طراحی ساختارهای سازمانی و سیستم های مدیریتی دارد.

Contemporary Strategy Analysis equips managers and students of management with the concepts and frameworks needed to make better strategic decisions. My goal is a strategy text that reflects the dynamism and intellectual rigor of this fast- developing field of management and takes account of the strategy issues that companies face today. Contemporary Strategy Analysis endeavors to be both rigorous and relevant. While embodying the latest thinking in the strategy field, it aims to be accessible to students from different backgrounds and with varying levels of experience. I achieve this accessibility by combining clarity of exposition, concentration on the fundamentals of value creation, and an emphasis on practicality. This tenth edition maintains the book’s focus on the essential tasks of strategy: identifying the sources of superior business performance and formulating and implementing a strategy that exploits these sources of superior performance. At the same time, the content of the book has been revised to reflect recent developments in the business environment and in strategy research. Distinctive features of the tenth edition include: ●● More explicit guidance on how to apply the tools of strategy to analyze strategic situations and develop strategy recommendations. See, in particular: “Applying Strategy Analysis” in Chapter 1, “Putting Performance Analysis into Practice” in Chapter 2, “Using Industry Analysis to Develop Strategy” in Chapter 3, and “Developing Strategy Implications” [from the analysis of resources and capabilities] in Chapter 5. ●● Increased emphasis on strategy making under conditions of technological change—especially in digital markets where strategy analysis must take account of complements, network externalities, platform-based competition, and the application of innovative business models to complex business ecosystems (see Chapters 4, 8, and 9). ●● Integration of stakeholder interests and corporate social responsibility within a view of the firm as an institution for creating value (Chapter 2). ●● An updated approach to strategy implementation. While maintaining an integrated approach to strategy formulation and strategy implementation, Chapters 6, 8, and 13 offers a systematic approach to strategy execution that the role of organizational capabilities and capability development in guiding resource allocation, and the design of organizational structures and management systems.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: CONTEMPORARY STRATEGY ANALYSIS

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید