مجله علمی تفریحی بیبیس
0

دانلود کتاب مدیریت شرکای تجاری – مدیریت موفقیت آمیز روابط تجاری خارجی و داخلی

بازدید 737
  • عنوان کتاب: Business Partner Management / Successfully Managing External and Internal Business Relationships
  • نویسنده: Klaus Krause, Tobias Schnitzler
  • حوزه: روابط تجاری
  • سال انتشار: 2022
  • تعداد صفحه: 221
  • زبان اصلی: انگلیسی
  • نوع فایل: pdf
  • حجم فایل: 7.62 مگابایت

در عصر دیجیتالی شدن و جهانی شدن… نه، این قلاب بسیاری از رویدادها است که در آن با توجه رسانه ها بحث می شود که تجارت به مشارکت نیاز دارد. شرکت‌های کوچک و متوسط ​​به استارت‌آپ‌ها، تحقیقات به صنعت، و صنعت به شرکا برای صادرات نیاز دارند، اما این دلیل این کتاب نیست. یک چیز مسلم است: هیچ شرکتی نمی تواند تمام خدمات را به تنهایی و مستقل از اشخاص ثالث ارائه دهد. این همیشه همینطور بوده است و احمقانه هم خواهد بود، زیرا «پنه دوز، به آخرت بچسب» همیشه صدق می کند. یکی نیاز به تامین کنندگان مواد، ارائه دهندگان خدمات، شاید هم شرکای همکاری دارد، اما البته به کارمندان مناسب، که همگی نماینده شرکا و اکوسیستم شریک شرکت هستند. به همین دلیل این کتاب نیز در دو بخش و توسط دو نویسنده نوشته شده است. در بخش اول به مشارکت های خارجی و در قسمت دوم با مشارکت های داخلی یعنی پرسنل می پردازیم. در حالی که پرسنل از طریق تبلیغات، مبادلات شغلی، و ارائه دهندگان خدمات پرسنلی جستجو و یافت می شوند، امروزه جستجو برای شرکای تجاری هنوز “کهنه” است. مردم در رویدادهای عصرانه، نمایشگاه‌های تجاری، و کنفرانس‌ها کارت‌های تجاری را رد و بدل می‌کنند یا در اینترنت به دنبال شرکای تجاری مناسب می‌گردند. امید و اقبال همنشین هستند. این کارآمد نیست و هزینه و زمان زیادی را صرف می کند.

In the age of digitalization and globalization … no, this is the hook for many events where it is debated with media attention that business needs partnerships. SMEs need start-ups, research needs industry, and industry needs partners for export, but this is not the reason for this book. One thing is certain: no company can provide all services by itself and independently of third parties. This has always been the case and would also be foolish, because “cobbler, stick to your last” always applies. One needs material suppliers, service providers, perhaps also cooperation partners, but of course also suitable employees, all of whom represent the partners and the partner eco-system of the company. That is why this book is also written in two parts and by two authors. In the first part we deal with the external partnerships and in the second part with the internal partnerships, i.e., the personnel. While personnel are sought and found via advertisements, job exchanges, and personnel service providers, the search for business partners today is still rather “archaic.” People exchange business cards at evening events, trade fairs, and conferences or look for suitable business partners on the Internet. Hope and fortune are the companions. This is not efficient and costs a lot of time and money.

این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:

Download: Business Partner Management

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاه شما توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید