- عنوان کتاب: Being With Our Feelings – A Mindful Approach to Wellbeing for Children: A Teaching Toolkit
- نویسنده: Anita Kate Garai
- حوزه: احساسات
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 252
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 9.63 مگابایت
یک منبع حیاتی، مملو از توصیه های عملی برای رشد و پرورش سلامت عاطفی، ذهنی و جسمی کودکان، این جعبه ابزار طیف وسیعی از گزینه های خلاقانه و قابل اجرا را ارائه می دهد تا به جوانان بیاموزد که چگونه با احساسات خود، خود و یکدیگر با پذیرش، مهربانی رفتار کنند. و شفقت جعبه ابزار Being With Our Feelings با استفاده از داستان سرایی، حرکت، نمایش، هنر، کلام گفتاری، مدیتیشن های هدایت شده و ارائه بسیاری از ابزارهای فتوکپی و بصری، منبعی ضروری برای اطمینان از رویکردی آگاهانه و تجسم یافته به سلامتی است.
این جعبه ابزار با تمرکز بر آموزش هفت اصل کلیدی که به دقت برای ایجاد روابط سالم با احساسات ما طراحی شده اند، چارچوبی جامع و پیشرو (پیشنهادی برای سال های 3 تا 6) و همچنین انعطاف پذیری متناسب با نیازهای هر مدرسه، گروه و یا ارائه می دهد. فردی، هر کلید از طریق یک فعالیت آموزشی اصلی با نکات آموزشی واضح، به دنبال تأملات ذهنی، کاوشهای خلاقانه و فرصتهایی برای به کارگیری یادگیری با استفاده از کتابهای داستان همراه باز میشود. با فرصتهایی برای ارزیابی درک و پیشرفت، این جعبه ابزار از ساختار TEARS پیروی میکند – آموزش و کاوش، بکارگیری، مرور و خودارزیابی.
بودن با احساسات ما را تشویق می کند:
• افزایش رفاه عاطفی، ذهنی و جسمی
• رفتار آگاهانه تر، کاهش قلدری و روابط سالم تر
• شفقت، همدلی و مهربانی بیشتر
• درک درستی و ارزش ها
• فرهنگ احساسات متنوع
• زبان احساسات تثبیت شده
• فضایی برای آزادی و خلاقیت بیان شامل استفاده از تصویر، صدا و حرکت
• تشریفات و روال های رفاهی فراگیر که انرژی و احساس احساسات را در بر می گیرد.
چه معلم یا مدیر مدرسه ای باشید که به دنبال توسعه برنامه درسی سلامتی خود هستید یا یک بزرگسال دلسوز که به دنبال کمک به کودکان برای داشتن تمام احساسات خود به شیوه ای سالم هستید، این کتاب در دسترس شما را قادر می سازد تا از رشد پیشرفته کودکان از طریق احساس بیشتر خود حمایت کنید. -ارزش و پذیرش
A vital resource, full of practical advice for developing and nurturing children’s emotional, mental and physical wellbeing, this toolkit offers a range of easily implementable, creative options to teach young people how to be with their feelings, themselves and each other with acceptance, kindness and compassion. Using storytelling, movement, drama, art, spoken word, guided meditations and providing plenty of photocopiable and visual aids, the Being With Our Feelings toolkit is a must-have resource for ensuring a mindful, embodied approach to wellbeing.
Centred around the teaching of seven key principles carefully designed to develop healthy relationships with our feelings, this toolkit provides a comprehensive and progressive framework (suggested for Years 3–6), as well as the flexibility to suit the needs of any school, group or individual, Each key is unpacked through a main teaching activity with clear teaching points, followed by mindful reflections, creative explorations and opportunities to apply learning using the accompanying storybooks. With opportunities for assessing understanding and progression throughout, this toolkit follows a TEARS structure – teaching and exploring, applying, reviewing and self-evaluating.
Being With Our Feelings encourages:
• increased emotional, mental, and physical wellbeing
• more conscious behaviour, reduced bullying and healthier relationships
• greater compassion, empathy and kindness
• an understanding of integrity and values
• a diverse feelings culture
• an established feelings language
• a space for freedom and creativity of expression including using imagery, sound and movement
• all-inclusive wellbeing rituals and routines that embody the energy and sensation of feelings.
Whether you are a teacher or school leader looking to develop your wellbeing curriculum or a caring adult looking to help children to be with all their feelings in a healthy way, this accessible book will enable you to support children’s enhanced development through a greater sense of self-worth and acceptance.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Being With Our Feelings
نظرات کاربران