- عنوان کتاب: Art Therapy with Special Education Students
- نویسنده: DAFNA. REGEV
- حوزه: هنر درمانی
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 191
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 6.05 مگابایت
کتاب هنر درمانی با دانش آموزان آموزش ویژه کتابی کاربردی و ابتکاری است که بهترین روش های مناسب برای کار در زمینه هنر درمانی با دانش آموزان آموزش استثنایی را شرح می دهد.
این کتاب رویکردها، تکنیکها، مدلها و روشهای عملی در هنردرمانی را در اختیار خواننده قرار میدهد که بر دانشآموزان آموزشهای خاص، مانند افراد مبتلا به اختلال طیف اوتیسم، اختلال نقص توجه، بیش فعالی، ناتوانیهای یادگیری، اختلالات رفتاری، و دانشآموزان بینایی تمرکز دارد. و اختلالات شنوایی هر فصل به یک جمعیت خاص می پردازد، از جمله مروری بر ادبیات موجود در این زمینه، همراه با توصیف شیوه های به دست آمده از مصاحبه با هنردرمانگران با تجربه که در هر جمعیت تخصص دارند. این فصل ها اهداف درمانی هر جمعیت، چالش های خاص، تکنیک های مداخله و معنای هنر را پوشش می دهند. مدلهای کاری اختصاصی که در این زمینه پدیدار شدهاند و مداخلات مشارکتی شامل والدین و کارکنان، همراه با تصاویر بالینی، نیز در سراسر کتاب موجود است.
هنردرمانگران و متخصصان سلامت روان در سیستم مدرسه از این مجموعه جامع از کارهای معاصر در زمینه هنر درمانی با دانش آموزان آموزش ویژه قدردانی خواهند کرد.
Art Therapy with Special Education Students is a practical and innovative book that details the best suitable ways to work in the field of art therapy with special education students.
This book provides the reader with practical approaches, techniques, models, and methodologies in art therapy that focus on special education students, such as those with autistic spectrum disorder, attention deficit hyper-activity disorder, learning disabilities, behavioral disorders, and students with visual and hearing impairments. Each chapter addresses a specific population, including an overview of the literature in the field, along with descriptions of practices derived from interviews with experienced art therapists who specialize in each population. The chapters cover the therapeutic goals of each population, the specific challenges, intervention techniques, and the meaning of art. Dedicated working models that have emerged in the field and collaborative interventions involving parents and staff members, along with clinical illustrations, are also available throughout the book.
Art therapists and mental health professionals in the school system will appreciate this comprehensive collection of contemporary work in the field of art therapy with special education students.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران