- عنوان کتاب: Applied Therapeutics – The Clinical Use of Drugs 12th Edition
- نویسنده: Caroline S. Zeind
- حوزه: درمان
- سال انتشار: 2024
- تعداد صفحه: 8882
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 66.9 مگابایت
آموزش حرفه های بهداشتی به طور قابل توجهی تحت تأثیر همه گیری COVID-19 قرار گرفت، زیرا نیاز قابل توجهی برای انطباق با ارائه آموزش بالینی وجود داشت. بسیاری از برنامههای حرفههای بهداشتی، برنامه درسی را دوباره طراحی کردند تا ابزارهای آموزشی مجازی را با پیشرفتهایی در آموزش آنلاین ترکیب کنند. همهگیری بیش از هر زمان دیگری اهمیت آموزش دانشآموزانی که قادر به تفکر انتقادی و استفاده از مهارتهای حل مسئله برای رسیدگی به چالشهای مراقبتهای بهداشتی هستند را به ما نشان داده است. تقریباً پنج دهه بعد، اصل پایهگذاری این کتاب درسی – رویکردی مبتنی بر بیمار محوری به یادگیری – سنگ بنای آموزش حرفههای بهداشتی باقی میماند. نویسندگان ما تقریباً 900 مورد بیمار را ارائه میکنند که خواننده را تحریک میکند تا اصول درمانی را در زمینه موقعیتهای بالینی خاص ادغام و اعمال کند. دانشآموزان و شاغلان حرفههای بهداشتی در حین کار برای ارزیابی و حل مشکلات درمانی و توسعه تفکر انتقادی و مهارتهای حل مسئله، نگاهی اجمالی به ذهن پزشکان متخصص پیدا میکنند. خوانندگانی که با نسخههای گذشته کتاب آشنا هستند، متوجه خواهند شد که طراحی کلی کتاب با ویرایش یازدهم مطابقت دارد، که شامل یک بخش اصول اصلی در ابتدای هر فصل است و مهمترین اطلاعات «به خانه» را از این فصل ارائه میکند. هر اصل اصلی به موارد خاصی در فصلی که در آن اصل به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است ترسیم شده است. مراجع و وب سایت های کلیدی در پایان هر فصل فهرست شده اند، در حالی که فهرست منابع کامل برای هر فصل به صورت آنلاین منتقل شده است. با تکیه بر شالوده عالی یادگیری مبتنی بر مورد ارائه شده در نسخه های قبلی، ویرایش دوازدهم تغییراتی را برای پاسخگویی به نیازهای آموزشی در حال تحول مربیان حرفه های بهداشت و دانش آموزان در سراسر جهان در خود جای داده است. ویراستاران و همکاران از پنج شایستگی اصلی موسسه پزشکی (IOM) به عنوان چارچوبی وسیع برای پیشنهاد مطالعات موردی و سوالات در کتاب درسی استفاده کردهاند: مراقبت بیمار محور، تیمهای بینحرفهای، تمرین مبتنی بر شواهد، بهبود کیفیت، و انفورماتیک. علاوه بر این، استانداردهای اعتباربخشی شورای اعتباربخشی برای آموزش داروسازی (ACPE) 2016، مرکز پیشرفت آموزش داروسازی (CAPE) نتایج آموزشی، و آزمون مجوز داروسازان آمریکای شمالی (NAPLEX) به عنوان نقشه راه برای تیم تحریریه و مشارکت کنندگان در طراحی ویرایش دوازدهم. هر فصل با مشارکت بیش از 200 مدرس حرفههای بهداشتی با تجربه، بازبینی و بهروزرسانی شده است تا دانش در حال تغییر ما از داروها و کاربرد این دانش در درمان فردی بیماران را منعکس کند. با توجه به اهمیت گنجاندن تمرین و آموزش بین حرفه ای (IPE) در برنامه های درسی حرفه های بهداشتی، ما فصلی را به IPE و همچنین مجموعه ای از مطالعات موردی IPE که توسط مشارکت کنندگانی که نماینده بخش های مختلف کتاب درسی هستند، اختصاص داده ایم. این موارد IPE، همراه با راهنماهای پاسخ، برای مربیان در وب سایت کتاب درسی در دسترس خواهد بود (به بخش «منابع اضافی» مراجعه کنید). همانطور که ما برای نسخه بعدی برنامه ریزی می کنیم، از بازخورد شما استقبال می کنیم. نویسندگان از اطلاعات ادبیات، استانداردهای فعلی و تجربیات بالینی خود برای به اشتراک گذاشتن فرآیند مربوط به اتخاذ تصمیمات درمانی صحیح و متفکرانه استفاده کرده اند. با این حال، ارزیابی مناسب بودن یک نظر خاص در زمینه وضعیت بالینی واقعی، با در نظر گرفتن هرگونه پیشرفت اخیر در این زمینه، بر عهده هر پزشک است. ما قویاً از دانشجویان و پزشکان میخواهیم هنگام کار با داروهای جدید و ناآشنا از چندین منبع اطلاعاتی مناسب استفاده کنند.
Health professions education was significantly affected by the COVID-19 pandemic, as there was a significant need to adapt the delivery of clinical education. Many health professions programs redesigned curriculum to incorporate virtual educational tools with enhancements to online education. The pandemic has shown us more than ever the importance of educating students who are able to think critically and to utilize problem-solving skills to address healthcare challenges. Approximately five decades later, the founding principle for this textbook—a patient-centric, case-based approach to learning—remains the cornerstone of health professions education. Our authors present approximately 900 patient cases that stimulate the reader to integrate and apply therapeutic principles in the context of specific clinical situations. Health professions students and practitioners gain a glimpse into the minds of expert clinicians as they work to assess and solve therapeutic problems and develop their own critical thinking and problem-solving skills. Readers familiar with past editions of the book will notice that the overall design of the book is consistent with the eleventh edition, which incorporates a Core Principles section at the beginning of each chapter, providing the most important “take home” information from the chapter. Each Core Principle is mapped to specific cases within the chapter where the principle is discussed in detail. Key references and websites are listed at the end of each chapter, whereas the full reference lists for each chapter have been moved online. Building upon the excellent foundation of case-based learning provided in previous editions, the twelfth edition has incorporated changes to meet the evolving educational needs of health professions educators and students across the globe. The editors and contributors have utilized the five Institute of Medicine (IOM) core competencies as a broad framework for proposing case studies and questions within the textbook: patient-centered care, interprofessional teams, evidence-based practice, quality improvement, and informatics. In addition, the Accreditation Council for Pharmacy Education (ACPE) Accreditation Standards 2016, the Center for the Advancement of Pharmacy Education (CAPE) Educational Outcomes, and the North American Pharmacist Licensure Examination (NAPLEX) revised competency statements have served as road maps for the editorial team and contributors in designing the twelfth edition. Featuring contributions from more than 200 experienced health professions educators, every chapter has been revised and updated to reflect our ever-changing knowledge of drugs and the application of this knowledge to the individualized therapy of patients. Given the importance of incorporating Interprofessional Practice and Education (IPE) within health professions curricula, we have dedicated a chapter on IPE, as well as an array of IPE case studies prepared by contributors that are representative of various sections of the textbook. These IPE cases, along with answer guides, will be available for instructors on the textbook’s website (see the “Additional Resources” section). We welcome your feedback as we undertake planning for the next edition. The authors have drawn on information from the literature, current standards, and their own clinical experiences to share the process involved in making sound and thoughtful therapeutic decisions. However, it remains the responsibility of every practitioner to evaluate the appropriateness of a particular opinion in the context of the actual clinical situation, bearing in mind any recent developments in the field. We strongly urge students and practitioners to consult several appropriate information sources when working with new and unfamiliar drugs.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Applied Therapeutics – The Clinical Use of Drugs 12th Edition
نظرات کاربران