- عنوان کتاب: Analytics in a Big Data World
- نویسنده: Bart Baesens
- حوزه: کلان داده
- سال انتشار: 2014
- تعداد صفحه: 252
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 4.02 مگابایت
شرکتها غرق در سونامی دادههای جمعآوریشده در یک محیط کسبوکار چند کانالی هستند، که پتانسیل دستنخوردهای را برای تجزیه و تحلیل برای درک بهتر، مدیریت و بهرهبرداری استراتژیک از پویایی پیچیده رفتار مشتری باقی میگذارد. در این کتاب، ما در مورد چگونگی استفاده از تجزیه و تحلیل برای ایجاد اهرم استراتژیک و شناسایی فرصت های تجاری جدید بحث خواهیم کرد. تمرکز این کتاب بر روی ریاضیات یا تئوری نیست، بلکه بر روی کاربرد عملی است. فرمولها و معادلات فقط در مواقعی که از دیدگاه یک پزشک کاملاً مورد نیاز باشد، گنجانده میشوند. همچنین هدف ما ارائه پوشش جامع از تمام تکنیکهای تحلیلی که قبلاً توسعه یافتهاند نیست، بلکه هدف ما پوشش دادن آنهایی است که واقعاً ارزش افزودهای را در یک محیط تجاری ارائه میکنند. این کتاب به صورت فشرده و متمرکز نوشته شده است، زیرا مخاطبان حرفه ای کسب و کار هستند. دانش پیش نیاز یک خواننده باید شامل برخی از مواجهه اولیه با آمار توصیفی (به عنوان مثال، میانگین، انحراف استاندارد، همبستگی، فواصل اطمینان، آزمون فرضیه)، مدیریت داده ها (مثلاً با استفاده از مایکروسافت اکسل، SQL، و غیره) و داده ها باشد. تجسم (به عنوان مثال، نمودارهای میله ای، نمودار دایره ای، هیستوگرام، نمودار پراکندگی). در سرتاسر کتاب، نمونههای بسیاری از مطالعات موردی واقعی در زمینههایی مانند مدیریت ریسک، کشف تقلب، مدیریت ارتباط با مشتری، تجزیه و تحلیل وب و غیره گنجانده شده است. نویسنده همچنین تجربه تحقیق و مشاوره خود را در سرتاسر فصل های مختلف ادغام خواهد کرد. هدف این کتاب تحلیلگران ارشد داده، مشاوران، متخصصان تحلیل و محققین دکترا است که شروع به کاوش در این زمینه می کنند.
Companies are being fl ooded with tsunamis of data collected in a multichannel business environment, leaving an untapped potential for analytics to better understand, manage, and strategically exploit the complex dynamics of customer behavior. In this book, we will discuss how analytics can be used to create strategic leverage and identify new business opportunities. The focus of this book is not on the mathematics or theory, but on the practical application. Formulas and equations will only be included when absolutely needed from a practitioner’s perspective. It is also not our aim to provide exhaustive coverage of all analytical techniques previously developed, but rather to cover the ones that really provide added value in a business setting. The book is written in a condensed, focused way because it is targeted at the business professional. A reader’s prerequisite knowledge should consist of some basic exposure to descriptive statistics (e.g., mean, standard deviation, correlation, confi dence intervals, hypothesis testing), data handling (using, for example, Microsoft Excel, SQL, etc.), and data visualization (e.g., bar plots, pie charts, histograms, scatter plots). Throughout the book, many examples of real‐life case studies will be included in areas such as risk management, fraud detection, customer relationship management, web analytics, and so forth. The author will also integrate both his research and consulting experience throughout the various chapters. The book is aimed at senior data analysts, consultants, analytics practitioners, and PhD researchers starting to explore the field.
این کتاب را میتوانید بصورت رایگان از لینک زیر دانلود نمایید.
Download: Analytics in a Big Data World
نظرات کاربران