- عنوان کتاب: An Introduction to Film and TV Production
- نویسنده: Joseph-Richie,-Karen-Russell
- حوزه: سینما
- سال انتشار: 2023
- تعداد صفحه: 225
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 5.53 مگابایت
مقدمه ای بر تولید فیلم و تلویزیون: از مفهوم تا بازار راهنمای دانشجویان و خلاقانی است که سفر خود را در حوزه رسانه آغاز می کنند. این یک کتاب تولید عملی فشرده نیست. در عوض، این یک فرمول گام به گام است که فرآیندهایی را که خلاقان برای انجام پروژه از ابتدا تا تکمیل طی می کنند، توضیح می دهد. شما یاد خواهید گرفت که برای ایجاد یک مفهوم چه چیزی لازم است، چگونه آن را توسعه دهید، و مهمتر از همه، نحوه بازاریابی و فروش آن. این یک واقعیت شناخته شده است که ورود به این صنعت به عنوان یک ناشناخته کار بسیار دشواری است. همچنین تغییر قابل توجهی در بازی رخ داده است و ما می خواهیم نکات و ترفندهای داخلی را برای ایجاد یک پروژه قابل فروش به شما ارائه دهیم. نویسندگان مجموعاً 45 سال تجربه در میزبانی، تولید، کارگردانی، نویسندگی، بازاریابی و روابط عمومی دارند. پس از ترک این رشته برای دانشگاهیان، کتابی را برای کمک به دانشجویان و دیگر پدیدآورندگان مستقل در نظر گرفتیم. این چشم انداز شامل ارائه، تولید و بازاریابی مفاهیم رویایی بود. انقلاب دیجیتال به طور چشمگیری تمام تکنیک های قبلی مورد استفاده برای ایجاد یک پروژه رسانه ای را تغییر داده است. این راهنما بر ایدهها و شیوههای جدیدی تمرکز میکند که در حال حاضر در حال تکامل هستند و نمونههایی از نحوه هدایت فرآیند خلاقیت را به شما ارائه میدهد. شما از یادگیری در مورد توزیع، تامین مالی، محل ارائه و سایر موضوعات سود خواهید برد. به جای اینکه سر خود را به دیوار بکوبید و فکر کنید از کدام رسانه استفاده کنید، ما یک نمای کلی از پلتفرم های رسانه ای مختلف را به شما ارائه خواهیم داد که به بهترین وجه با محتوای شما مطابقت دارند. مقدمه ای بر تولید فیلم و تلویزیون: از مفهوم تا بازار یک کتاب راهنمای کارآمد برای دانش آموز، فیلمساز مستقل و تولید کننده محتوا است که باید فرآیند تولید، توزیع و بازاریابی کار خود را بدانند.
An Introduction to Film and TV Production: From Concept to Market is a guide for students and creatives starting their journey in the media field. This is not an intensive hands-on production book. Instead, it’s a step-by-step formula explaining the processes that creatives go through to take a project from start to completion. You will learn what it takes to create a concept, how to develop it, and most important of all, how to market and sell it. It is a widely known fact that breaking into this industry as an unknown is an extremely difficult task. There has also been a significant shift in the game, and we want to give you the insider tips and tricks to create a marketable project. The authors have a combined 45 years of experience in hosting, producing, directing, writing, marketing, and public relations. After leaving the field for academics, we envisioned a book to help students and other independent creators. This vision included pitching, producing, and marketing visionary concepts. The digital revolution has dramatically changed all the former techniques used to create a media project. This guide focuses on new ideas and practices that are evolving right now and gives you examples of how to navigate the creative process. You will benefit from learning about distribution, financing, where to pitch, and other topics. Instead of banging your head against the wall, wondering which medium to use, we’ll give you an overview of the various media platforms that best fit your content. An Introduction to Film and TV Production: From Concept to Market is a streamlined handbook for the student, independent filmmaker, and content creator who needs to know the process for getting their work produced, distributed, and marketed.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران