مزایای ارائه یک محیط بهینه برای یادگیری زبان که نوزادان و کودکان خردسال بتوانند از آن ویژگی های زبان مادری خود را استخراج کنند، بسیار زیاد است. توافق عمومی بین محققان زبان و آسیب شناسان گفتار-زبان در مورد تسهیل رشد زبان این است که قرار دادن نوزاد در معرض یک محیط زبانی تعاملی اجتماعی مطلوب، کودک در حال رشد را قادر می سازد تا فعالانه در آن شرکت کند و زبان، صداها، کلمات و معنای آن را بیاموزد. گرامر آن، و روش های مناسب برای استفاده از آن برای برقراری ارتباط در زمینه (هارت و ریزلی، 1995؛ هاتنلوچر، 1998؛ زیمرمن، گیلکرسون، ریچاردز، کریستاکیس، خو، گری و یاپانل، 2009؛ هاسینگر-داس، بوستامانت، هیرش پاسک و گولینکف، 2018).
PRESSING ISSUES IN EARLY WORD LEARNING
The benefits of providing an optimal environment for language learning from which infants and young children can glean the properties of their native language are manifold. The general consensus among language researchers and speech-language pathologists on facilitating language development is that exposing the young infant to an optimal socially interactive language environment enables the typically developing child to actively participate in it and learn a language, its sounds, words and their meaning, its grammar, and appropriate ways to use it to communicate in context (Hart & Risley, 1995; Huttenlocher, 1998; Zimmerman, Gilkerson, Richards, Christakis, Xu, Gray & Yapanel, 2009; Hassinger-Das, Bustamante, Hirsh-Pasek & Golinkoff, 2018).
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
نظرات کاربران