- عنوان کتاب: Administratively Adrift / Overcoming Institutional Barriers for College Student Success
- نویسنده: Scott-A.-Bass
- حوزه: دانشگاه
- سال انتشار: 2022
- تعداد صفحه: 299
- زبان اصلی: انگلیسی
- نوع فایل: pdf
- حجم فایل: 1.85 مگابایت
Administratively Adrift اثری است که سالها در حال ساخت است، با تجارب شخصی از یک حرفه طولانی و موفق در مؤسسهای که دوستش دارم – دانشگاه. ظرفیت کالجها و دانشگاهها برای تغییر زندگیها، در یک کلام، عالی است. با این حال، مانند همه موسسات، می تواند و باید به منظور بهبود تکامل یابد. و به منظور بهبود، نیاز به ارزیابی نقاط ضعف خود، پذیرش محدودیتهای خود و انجام تنظیمات لازم برای پاسخگویی به جامعه دانشآموزانی دارد. امیدواریم این کتاب گفتگوهای بیشتری را در مورد تغییرات ضروری تقویت کند. ایالات متحده و دانشگاه های آن با تحولات نزدیک به کتاب مقدس روبرو هستند – اختلالات لرزه ای که من در کتاب از آنها به عنوان “تجارب بوته ای” یاد می کنم. تأثیرات این تجربیات برای جامعه آمریکا به طور کلی و ویرانگر برای نسل امروزی دانشجویان، که اغلب به عنوان نسل Z شناخته میشوند، بوده است. تکامل و تعامل آنها با دانش آموزان برخی از منابع حکایتی هستند که از طریق مطالعات موردی رویارویی با دانشجویان بیان شده است که پیامدهای ناخواسته تعامل با دفاتر اداری، سیستم ها، سیاست ها و شیوه ها را برجسته می کند. اطلاعات دیگر از منابعی مانند پایگاههای اطلاعاتی و سوابق سازمانی میآید که از نقطه نظر منحصربهفردی که من بهعنوان مدیر ارشد دانشگاهی در دانشگاه آمریکایی داشتهام، گرفته شدهاند.
Administratively Adrift is a work that has been years in the making, tinged with personal experiences from a long and successful career in an institution I love – the university. The capacity of colleges and universities to transform lives is, in a word, awesome. However, like all institutions, it can and must evolve in order to improve. And in order to improve, it needs to assess its weaknesses, embrace its limitations, and make the necessary adjustments to respond to the community of students it welcomes. Hopefully, this book will foster further dialogue about necessary change. The United States and its universities are facing near-Biblical upheavals – seismic disruptions that I refer to in the book as “crucible experiences.” The effects of these crucible experiences have been profound for American society at large and devastating for today’s generation of college students, often referred to as Generation Z. The chapters that follow draw upon multiple sources of information about colleges and universities, their history, their organizational evolution, and their interactions with students. Some of the sources are anecdotal, told through case studies of student encounters that highlight the unintended consequences of interactions with administrative offices, systems, policies, and practices. Other information comes from sources such as institutional databases and records, captured from the unique vantage point I have had as a chief academic officer at American University.
این کتاب را میتوانید از لینک زیر بصورت رایگان دانلود کنید:
Download: Administratively Adrift / Overcoming Institutional Barriers for College Student Success
نظرات کاربران